Brandul românesc Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă metrou. Ținta următoare - toată țara

Brandul românesc Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă metrou. Ținta următoare - toată țara
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 27 mai 2019

Startup-ul românesc care a creat brandul Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă 13 stații de metrou, înțelegere valabilă până la finele anului, cu posibilitate de prelungire în funcție de succesul proiectului. Într-o primă etapă vor fi folosite 640 de trotinete și 320 stații de încărcare, urmând să se ajungă la 640 de stații.

Profit.ro a anunțat luna trecută că Flow lansează în mai serviciul de închiriere de trotinete electrice, în București și Cluj-Napoca, serviciu care va fi introdus și în Timișoara în vara acestui an și extins ulterior la nivel național.

Urmărește-ne și pe Google News

Acordul cu Primăria Capitalei va fi avizat de Consiliul General în perioada imediată. Brandul american Lime, evaluat la peste 10 miliarde dolari, a semnat deja un acord similar în București.

EXCLUSIV După 12 ani, Adrian Sârbu a vândut, din nou, Prosport, la pachet cu brandul Promotor CITEȘTE ȘI EXCLUSIV După 12 ani, Adrian Sârbu a vândut, din nou, Prosport, la pachet cu brandul Promotor

Firma care gestionează brandul Flow este coordonată, printre alții, de Iulian Pădurariu, cofondator și ex-CEO al Pony Car Sharing, și de Bogdan Enoiu, șeful BV McCann-Erikson, una dintre cele mai mari agenții de publicitate din România.

Pony Car Sharing este firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în București și Cluj-Napoca.

Tranzacție semnată: Dedeman cumpără cu peste 120 milioane euro un complex de birouri de care s-a interesat și Ion Țiriac CITEȘTE ȘI Tranzacție semnată: Dedeman cumpără cu peste 120 milioane euro un complex de birouri de care s-a interesat și Ion Țiriac

Brandul românesc Flow semnează cu Primăria Capitalei o înțelegere pentru a-și instala trotinetele electrice lângă metrou. Ținta următoare - toată țara

Profit.ro a relatat recent că și un alt grup de antreprenori români, cu un fost manager Unicredit România, intră pe această piață, cu brandul Wolf-e.

De asemenea, startup-ul american Lime, evaluat în vara anului trecut la peste 10 miliarde de dolari, a intrat pe piața din România printr-un parteneriat cu Primăria București și cu o flotă de 1.000 trotinete electrice.

Tranzacție discretă: Producătorul francez Lacoste vinde fabrica din Sibiu uneia dintre cele mai mari companii de textile și îmbrăcăminte din lume CITEȘTE ȘI Tranzacție discretă: Producătorul francez Lacoste vinde fabrica din Sibiu uneia dintre cele mai mari companii de textile și îmbrăcăminte din lume

Intrarea în România survine într-un context în care, în vara anului trecut, Lime a încheiat un parteneriat cu compania americană de ridesharing Uber, iar concurentul Uber în România, Taxify, a intrat în toamna anului trecut pe nișa de trotinete electrice.

Mai mult, co-fondatorul Taxify a declarat recent pentru Profit.ro că ia în calcul să intre în România și cu aceste trotinete electrice.

Recent, și Ford a intrat pe piața serviciilor de transport cu trotinete electrice printr-o achiziție estimată tot la 100 de milioane de dolari.

Serviciile de închiriere de trotinete electrice sunt în expansiune puternică, în special în SUA. Cei mai importanți jucători sunt startup-urile Lime și Bird, doi unicorni cu una dintre cele mai rapide ascensiuni și evaluați la acest moment la peste 10 miliarde de dolari fiecare, trotinetele și bicicletele electrice fiind pe un trend puternic crescător al vânzărilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
flow
trotinete
enoiu
padurariu