Nissan afirmă că noul Leaf este un succes, cu peste 3.500 de exemplare vândute într-o lună în Europa, față de generația anterioară, care a avut nevoie de un an să ajungă la acest volum.
Nissan a lansat în Europa noua generație a modelului electric Leaf destul de discret, fără să fie prezent la Frankfurt, în cadrul salonului în care, pentru prima dată după mulți ani, japonezii nu a au mai avut stand. Cu toate acestea, introducerea modelului în showroom-urile Nissan din Europa a generat imediat vânzări peste așteptări.
Prima piață pe care a fost lansat a fost Norvegia, o țară cu un grad de penetrare a vehiculelor electrice foarte ridicat. Doar aici au fost înregistrate circa 2.000 de contracte, de la posesori ai primei generații sau de la clienți noi. În octombrie, modelul a fost introdus și în Germania, Austria și Elveția, și aici fiind înregistrat un număr mare de achiziții. Potrivit informațiilor publicate de Automotive News, până în acest moment Nissan a primit circa 9.000 de comenzi la nivel global, modelul fiind disponibil, evident, și în Japonia.
CITEȘTE ȘI FOTO Mazda KAI și Vision Coupe, două concepte spectaculoase prezentate la TokyoVersiunile de echipare disponibile la lansare, botezate 2.ZERO, echipate și cu cel mai nou sistem de asistență la condus, ProPilot, costă 31.950 de euro. Potrivit Nissan, ulterior vor fi lansate și versiuni mai accesibile. În prezent, Nissan Leaf este unul dintre automobilele electrice cu cele mai ridicate autonomii, aproape 400 km, o dublare a autonomiei pe care o avea prima generație.