PSA a avut un trimestru 3 excelent, datorită creșterilor organice, dar și grație cifrelor acumulate de la noua marcă a grupului, Opel. Vânzările Opel contabilizate cuprind doar două luni, august și septembrie.
Veniturile PSA au ajuns în T3 la 15 miliarde de euro, cu 31% mai mari decât în trimestrul al treilea din 2016. Creșterile generate de brandurile Peugeot, Citroen și DS au fost de 11,6%, la o valoare de 8,42 miliarde euro. Divizia Opel Vauxhall a fost consolidată în contabilitatea grupului cu o cifră de afaceri de 2,8 miliarde euro.
În total, volumul de vânzări al grupului, inclusiv cu Opel și Vauxhall, au crescut cu 8,9%, la 2,42 milioane vehicule, în T3. Din total, aproximativ 307.000 au fost vehicule comerciale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vânzările pe mărci în trimestrul al treilea au fost de 1,48 milioane de unități pentru Peugeot (11,1%), 737636 unități pentru Citroen (-10,6%), 39.064 unități pentru DS (-41,8%), respectiv 165.084 unități pentru Opel și Vauxhall (nu sunt oferite valorile anterioare).
Cea mai slabă evoluție a vânzărilor PSA a fost înregistrată în China, unde cifrele au scăzut cu 29% de procente (242.000 de vehicule), în pofida unei piețe în creștere.
Prognozele pentru sfârșitul acestui an ale șefilor PSA vorbesc despre o creștere de 3% în Europa, 5% în China, 7% în America de Sud și 8% în Rusia.