Trimestru excelent al PSA, și grație noii mărci a grupului, Opel

Trimestru excelent al PSA, și grație noii mărci a grupului, Opel

Carlos Tavares, CEO-ul PSA

Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 oct 2017

PSA a avut un trimestru 3 excelent, datorită creșterilor organice, dar și grație cifrelor acumulate de la noua marcă a grupului, Opel. Vânzările Opel contabilizate cuprind doar două luni, august și septembrie.

Veniturile PSA au ajuns în T3 la 15 miliarde de euro, cu 31% mai mari decât în trimestrul al treilea din 2016. Creșterile generate de brandurile Peugeot, Citroen și DS au fost de 11,6%, la o valoare de 8,42 miliarde euro. Divizia Opel Vauxhall a fost consolidată în contabilitatea grupului cu o cifră de afaceri de 2,8 miliarde euro.

Urmărește-ne și pe Google News

În total, volumul de vânzări al grupului, inclusiv cu Opel și Vauxhall, au crescut cu 8,9%, la 2,42 milioane vehicule, în T3. Din total, aproximativ 307.000 au fost vehicule comerciale.

PSA concediază peste 400 de angajați de la fabrica Vauxhall din Marea Britanie, unde este produs și modelul Opel Astra CITEȘTE ȘI PSA concediază peste 400 de angajați de la fabrica Vauxhall din Marea Britanie, unde este produs și modelul Opel Astra

Vânzările pe mărci în trimestrul al treilea au fost de 1,48 milioane de unități pentru Peugeot (11,1%), 737636 unități pentru Citroen (-10,6%), 39.064 unități pentru DS (-41,8%), respectiv 165.084 unități pentru Opel și Vauxhall (nu sunt oferite valorile anterioare).

Cea mai slabă evoluție a vânzărilor PSA a fost înregistrată în China, unde cifrele au scăzut cu 29% de procente (242.000 de vehicule), în pofida unei piețe în creștere.

Prognozele pentru sfârșitul acestui an ale șefilor PSA vorbesc despre o creștere de 3% în Europa, 5% în China, 7% în America de Sud și 8% în Rusia. 

viewscnt
Afla mai multe despre
psa
peugeot
citroen
opel
piata auto