Mitsubishi Motors a reușit să depășească 1 milion de vehicule livrate în 2017, după o creștere cu 10% a vânzărilor, în primul an integral în care este sub tutela Nissan, fiind condusă direct de Carlos Ghosn, din poziția de președinte.
Compania Mitsubishi Motors, controlată de Nissan, care deține 34%, a crescut vânzările de automobile de la 934.000 în 2016, la 1,03 milioane în 2017, înregistrând o creștere puternică în ultimul trimestru al anului, cu o creștere de 18%, la 279.000 de autovehicule.
Potrivit celor de la Mitsubishi, cea mai mare creștere a fost cea din China, cu un avans impresionant de 56%, depășind substanțial pragul de 100.000 de vehicule vândute. China a devenit, astfel, cea mai mare piață a mărcii.
Și pe piața din SUA, Mitsubishi a înregistrat un rezultat de excepție, fiind depășit pentru prima dată în ultimii 10 ani pragul de 100.000 de autovehicule, o creștere de 8%, la 104.000 unități.
În zona asiatică, piața din Indonezia a fost influențată de lansarea unui produs local, Xpander, un MPV produs în uzina Mitsubishi din această țară într-o nouă uzină, context care a contribuit la o creștere de 19% și un volum de 80.000 de unități. Creșteri au fost înregistrate și în Tailanda, Filipine, Australia, unde marca japoneză a urcat la cote de piață de peste 5 procente. În total, regiunea ASEAN, au fost livrate 242.000 de vehicule, cu 17% mai multe.
În Europa, situația a fost, de asemenea, pozitivă pentru Mitsubishi. În cea mai mare piață locală, Germania, vânzările japonezilor au urcat cu 16%, la 45.000 de unități.
Piața de origine, Japonia, a cunoscut și ea un avans de 7 procente, cu 92.000 de unități vândute.
Pentru anul fiscal, care se va încheia pe 31 martie 2018, Mitsubishi anticipează venituri de 2.000 de miliarde de yeni (15 miliarde euro), corespunzător unui volum de 1,029 milioane de vehicule.