Mercedes-Benz, scăderi ale vânzărilor de autoturisme și comerciale

Mercedes-Benz, scăderi ale vânzărilor de autoturisme și comerciale
scris 25 oct 2018

Rezultatele financiare ale Daimler au scăzut cu 13 procente în trimestrul al treilea, din cauza diminuării vânzărilor, în special cele ale Mercedes-Benz.

Daimeler a înregistrat un câștig brut (EBIT) mai mic cu 27% față de 2017, în trimestrul al treilea, respectiv 2,5 miliarde euro, principala influență fiind a diviziei Mercedes-Benz, cu o scădere de 35%, la 1,37 miliarde euro.

Urmărește-ne și pe Google News

„Industria auto și în același timp Daimler sunt încă într-un mediu foarte provocator. Cererea mare continuă din partea clienților ne face să fim încrezători pentru trimestrul patru”, a declarat CEO-ul Daimler, Dieter Zetsche.

FOTO Noua generație Dacia Duster Pick-up, prezentată în premieră CITEȘTE ȘI FOTO Noua generație Dacia Duster Pick-up, prezentată în premieră

Mercedes-Benz a fost afectată, la fel ca și ceilalți constructori germani, de scandalul motoarelor diesel, pe lângă investigațiile și solicitările de rechemare în service, fiind generată și o cerere tot mai scăzută de mașini diesel.

Livrările de automobile au scăzut cu 4 procente, la 794.700 unități, cu o scădere și mai mare, 6%, pentru Mercedes-Benz Cars, care a reușit să vândă aproape 560.000 de unități, față de aproape 598.000 anul trecut în perioada similară. Și divizia de comerciale, Mercedes-Benz Vans, a scăzut, cu 2 procente față de anul trecut. Pe întreg anul, vânzările Daimler păstrează o creștere de 1 procent, însă cele ale Mercedes-Benz, divizia de autoturisme, sunt mai mici cu 3% față de anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
daimler
mercedes benz
piata auto
vanzari mercedes