BMW, lider pe piața mașinilor de lux de zece ani, a pierdut teren în ianuarie, sitându-se abia pe poziția a treia în funcție de vânzări, în urma Mercedes-Benz, care a urca pe primul loc, și Audi. Deși o lună în fruntea clasamentului nu garantează păstrarea acestei poziții până la finele anului, Mercedes-Benz a făcut luna trecută un pas important spre atingerea obiectivului de deveni cel mai mare producător de mașini premium la nivel global.
BMW a anunțat, miercuri, că a vândut 133.883 de automobile în ianuarie la nivel mondial, înregistrând un avans de 7,5%, potrivit Bloomberg. Mercedes, divizia de lux a Daimler, a livrat, în prima lună din 2016, 150.814 de mașini, în creștere cu aproape 20% față de perioada similară din 2015, în timp ce Audi, divizia premium a Volkswagen, a comercializat 143.150 de autovehicule, în urcare cu 4%.
Reprezentanții Mercedes au declarat anterior că vor să depășească BMW până în 2020, fără să sacrifice însă marja de profit.
Anul trecut, Mercedes a depășit Audi, divizia de lux a Volkswagen, pentru prima dată din 2010, în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume, urcând pe poziția a doua.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vânzările Mercedes-Benz au crescut, în 2015, cu 13,4%, la valoarea record de 1,87 milioane de mașini, în timp ce Audi a înregistrat o creștere de 3,5%, la aproximativ 1,8 milioane de mașini.
BMW a rămas lider de piață pe acest segment, după ce a vândut 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009.