Dieter Zetsche, CEO al Daimler, a declarat că Mercedes-Benz, divizia de automobile de lux a companiei, nu va sacrifica marja de profit pentru a depăși rivalul BMW și a deveni cel mai mare producător de mașini premium, potrivit Reuters.
"Poziția de lider ar trebui să fie o urmare a faptului că avem cea mai bună ofertă. Dacă atingem acest obiectiv, mai mulți oameni ne vor alege. Oamenii spun că asta va influența negativ prețul și marja de profit. Este exact invers", a afirmat Zetsche.
Reprezentanții producătorului auto au declarat anterior că vor să depășească BMW până în 2020, dar acest lucru s-ar putea întâmpla chiar mai devreme, dacă tendințele actuale se mențin.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, Mercedes a depășit Audi, divizia de lux a Volkswagen, pentru prima dată din 2010, în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume, urcând pe poziția a doua.
Vânzările Mercedes-Benz au crescut, în 2015, cu 13,4%, la valoarea record de 1,87 milioane de mașini, în timp ce Audi a înregistrat o creștere de 3,5%, la aproximativ 1,8 milioane de mașini.
BMW a rămas lider de piață pe acest segment, după ce a vândut la 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009.