Jurnaliștii britanici s-au îndrăgostit de versiunea de caroserie Duster Pickup, care a fost lansată de Dacia, dar numai pentru piața românească. Mașina este produsă cu ajutorul carosierului Romturingia.
Dacia a prezentat săptămâna aceasta cel mai nou automobil intrat în gama sa, însă este vorba despre un automobil special: Duster Pickup, o caroserie dezvoltată dintr-un Duster obișnuit, cu tracțiune integrală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Romturingia, companie specializată în carosarea vehiculelor utilitare, realizează partea din spate a mașinii din materiale ușoare, păstrând designul hayonului SUV-ului de serie. Singura problemă a acestei caroserii este însă volumul. Din acest motiv, mașina este disponibilă doar pe piața din România.
Presa străină a aflat însă de noul model și și-a arătat imediat simpatia față de acesta. Printre publicațiile care au scris despre noul Duster Pickup se numără și celebra publicație britanică Top Gear. Într-un articol intitulat „Avem nevoie urgent de acest Dacia Duster Pickup”, cei de la Top Gear mai scriu și că „România are un adorabil, mic, cu două locuri, cal de povară. UK are nevoie de el ACUM”.
CITEȘTE ȘI Cum să profiți de prețurile speciale ale pachetelor de service BMWArticolul este extrem de admirativ și nu spune altceva decât că piața britanică are nevoie de acest automobil. „Brusc, nu ne putem gândi că ne dorim altceva”, mai scrie Stephen Dobie.
CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țarăAcesta mai explică, făcând apropouri la proaspătul Hummer de 1000 CP, că „uneori ai nevoie doar de un mic cal de povară, onest”.
CITEȘTE ȘI Studiul EY ”Revenirea la muncă. Noile condiții”: 60% dintre angajatori consideră că afacerea lor se află într-o „mare dificultate” din cauza Covid-19Jurnalistul britanic mai amintește și de versiunea Oroch, produsă și vândută de Renault pe piața din America de Sud, însă este convins că această variantă, pur românească, cu numai două locuri, și o benă cu o capacitate de 1000 de litri, este mai potrivită pentru nevoile britanicilor. Singurul comentariu este cel referitor la preț, care „sună cam mare dacă poți cumpăra un Duster de bază cu 12.000 de lire”. Însă recunoaște și autorul că acesta nu are 4x4 și nici motor diesel. Articolul se încheie cu o nouă rugămite adresată constructorului de la Mioveni: „Te rog, adu-l aici, Dacia!”.
Și alte publicații din Europa au scris despre produsul de nișă al Dacia. Cunoscuta Auto Motor und Sport folosește același termen, „cal de povară”, iar Autoweek din Olanda își exprimă nemulțumirea: „avem vești proaste, Duster Pickup nu vine în Olanda”.