Hyundai Group - țintă ambițioasă. „Va fi anul marilor transformări.”

Hyundai Group - țintă ambițioasă. „Va fi anul marilor transformări.”
scris 6 ian 2021

Grupul Hyundai, care cuprinde și mărcile Kia și Genesis, anticipează o creștere de 11,5% pentru vânzările de automobile, cu o țintă ambițioasă, care depășește 7 milioane de unități, în 2021.

Președintele Hyunday Motor Group, Euisun Chung, a transmis un mesaj de început de an prin care anunță țintele afacerii pe care o conduce. El spune că anul 2021 va fi „anul marilor transformări ale Hyundai Motor Group într-un nou motor de creștere”.

Urmărește-ne și pe Google News

Hyundai vine după doi ani de scăderi, ultimul fiind rezultatul pandemiei de coronavirus. În 2020, grupul sud-coreean a vândut 6,35 milioane de vehicule, o scădere de 11,5% față de 2019 și de peste 20 de procente față de vârful istoric din 2015.

Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială CITEȘTE ȘI Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială

Hyundai Motor și Kia Motor au transmis că țintele celor două companii pentru 2021 sunt de 4,16 milioane și, respectiv, 2,922 milioane unități, cu un total de 7,082 milioane vehicule. Ținta pentru 2019 a fost de 7,54 milioane însă a fost ratată din cauza pandemiei.

Președintele Chung spune în scrisoarea sa că în 2021 compania va pune accent pe motorizările eco-friendly, pe tehnologia viitorului și pe competitivitatea afacerii. De asemenea, electrificarea este unul din punctele pe care mizează, cu ajutorul noilor modele dezvoltate pe platforma E-GMP, dar și pe propulsia cu fuel cell. Șeful Hyundai Group, care cuprinde și subsidiara Kia Motors, dar și marca Genesis, a „încurajat” membrii grupului „să găsească metode de maximizare a valorii acționarilor”.

„Trebuie să stăm toți în fața misiunii noastre, cea de realizare a visului umanității, de mobilitatea neîngrădită și în siguranță, dar și cel al unei vieți în pace”, a transmis Euisun Chung tuturor angajaților companiei la nivel global.

Referitor la evoluția grupului, președintele Hyundai a mai spusă că 2021 „va fi un an decisiv” pentru investiții și inovații sustenabile pe termen lung. „Trebuie să ne gândim la 2021 ca la un punct de inflexiune pentru conturarea viitoarei creșteri și să ne pregătim pentru a deveni primul transportator al noii ere”.

Mărcile Hyundai, Kia și Genesis au programate toate trei lansări de automobile electrice în acest an. Grupul are în plan ca în următorii 5 ani să lanseze alte 15 noi modele electrice, care vor urca portofoliul la 23 de automobile propulsate exclusiv electric. Hyundai Group și-a propus să vândă în 2025 1 milion de vehicule electrice anual, în toată lumea.

ULTIMA ORĂ Înmatriculările de mașini noi din România au crescut simțitor în decembrie, la un volum record. Scăderea pieței din 2020 s-a redus la aproape 20%. Cea mai bună lună a anului trecut CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Înmatriculările de mașini noi din România au crescut simțitor în decembrie, la un volum record. Scăderea pieței din 2020 s-a redus la aproape 20%. Cea mai bună lună a anului trecut

Sistemul electric E-GMP dezvoltat de grup permite încărcarea bateriilor atât pe 800 volți, cât și pe 400 de volți, fiind unic din acest punct de vedere, pe baza unui patent al grupului. Acesta folosește un inverter care crește tensiunea de la 400 V la 800, permițînd o încărcare la tensiune stabilă. Autonomia unui sistem E-GMP este de 500 de km, una dintre cele mai mari din industrie la acest moment. Încărcarea bateriei la 80% din capacitate se face în fix 18 minute. O încărcare de 5 minute la o stație de mare putere crește autonomia mașinii cu 100 km.

De asemenea, Hyundai Motor Group a investit în infrastrcutura de încărcare, atât în țara de origine, cât și pe cele mai importante piețe ale sale. În Europa este unul dintre acționarii fondatori ai rețelei Ionity, alături de marile companii auto europene.

În domeniul fuel cell, HGM vrea să accelereze crearea unui ecosistem specific, care să extindă furnizarea acestui gaz ce poate reprezenta o alternativă tot mai serioasă la bateriile clasice. Hyundai a pus de altfel bazele unei noi divizii, HTWO, care se ocupă de sistemele de fuel cell.

Nu în ultimul rând, Hyundai Group a investit în sistemele de propulsie autonomă și vrea să implementeze autonomia de nivel 3 în 2022 la producția de serie, iar din 2023 speră să lanseze proiectele de robotaxi. Startup-ul Motional Inc., din Nevada, în care Hyundai deține jumătate, vrea să lanseze vehicule cu autonomie 4, în teste pe șosele publice, iar din 2023 speră să poată oferi servicii de car-sharing, în parteneriat cu Lyft.

Printre alte proiecte ale grupului Hyundai se numără Unmanned Aircraft System (UAS), servicii de transport cargo cu motorizări hibrid (2026), sistemul de operațiuni urbane complet electrice (2028) și alte servicii de mobilitate aeriană (2030).

Hyundai Motor Group are aproape 278.000 de angajați în toată lumea, 11 fabrici de automobile și componente și este prezentă în circa 200 de țări cu mărcile sale.

viewscnt
Afla mai multe despre
hyundai
kia
hyundai group
vanzari hyundai
euisun chung