Emblema „Dacia Link”, logotipul format din numele mărcii scris cu un font special și noile culori, încheie procesul de rebranding al Dacia, început în urmă cu mai bine de un an. Astăzi, Dacia prezintă întreaga sa gamă într-o culoare kaki proprie și cu noile semne distinctive.
IMAGINI POT FI VĂZUTE ÎN MATERIAL ȘI ÎN GALERIA FOTO
Dacia Bigster a fost primul automobil care a purtat noua imagine de brand a mărcii românești, iar acum ceea ce au văzut și admirat fanii din întreaga lume se regăsește pe modele de serie, care vor intra în fabricație în curând.
Dacia a prezentat un set de imagini complete, cu toate modelele, de la electrica Spring, la cel mai nou model, Jogger, pe care putem vedea toate modificările estetice generate de rebranding.
Dacia precizează că, începând cu 16 iunie, toate comenzile făcute de clienți vor fi pentru mașini cu noul logo. Situația actuală din industria auto face însă ca livrările acestor automobile să aibă loc abia peste câteva luni, respectiv la finalul acestui an.
Premiera mondială a gamei Dacia cu noul logo și noua imagine de marcă va avea loc la Salonul Auto din Paris, în octombrie.
Ce cuprinde noua identitate de brand Dacia
Emblema „Dacia Link” este principalul element al designului de marcă al Dacia, ea fiind reprezentată de literele D și C, stilizate cu ajutorul noului font. Cele două litere sunt legate între ele ca zalele unui lanț, pentru a evoca robustețe și simplitate, trăsături caracteristice mărcii Dacia. Dacia spune că integrarea noii sigle pe grila mașinii a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Noua siglă va fi prezentă și pe jantele mașinii.
Logotipul, adică numele mărcii complet, reprezentat grafic, va fi aplicat de acum înainte pe partea din spate a mașinii, așa cum putem observa de obicei la pickup-uri. Astfel, acolo unde mașinile au amplasată emblema (sigla), mașinile Dacia vor avea scris numele. Același logotip va fi prezent pe volan.
Culoarea de marcă, introdusă acum pe toată gama, este „Lichen Kaki”, având un mesaj de apropiere de natură pe care încearcă să-l transmită. De asemenea, o nouă culoare, Gris Megalithe, va fi prezentă pe toate barele de pavilion, pe scuturile de protecție față și spate, precum și pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring și Duster.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dacia explică invitația-surpriză pentru angajați la plecări voluntare„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea și ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre - simplitate, robustețe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată și mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambițiilor sale”, spune Denis Le Vot, director general Dacia.
Printre detaliile anunțate de cei de la Dacia se numără și eliminarea treptată a elementelor cromate, precum și a suprafețelor din piele.
Cu această ocazie, Dacia anunță că, începând din 2023, Dacia va fi prima marcă a grupului Renault care va introduce o limitare de viteză la 180 km/h a mașinilor sale, pentru a aplica angajamentele asumate de companie în 2021, referitoare la emisiile poluante.
„Introducerea noii identități vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorită contribuției tuturor meseriilor, Dacia se înnoiește păstrându-și în același timp ADN-ul. Această evoluție ne permite să demonstrăm că vehiculele noastre pot fi „cool”, oferind totodată ceea ce este esențial pentru clienți”, a declarat Lionel Jaillet, Director Performanță Produs Dacia.