FOTO Valea Plângerii pe A7 Ploiești-Buzău lot 2. „Șantierul“ este aproape încremenit între lanurile de rapiță

FOTO Valea Plângerii pe A7 Ploiești-Buzău lot 2. „Șantierul“ este aproape încremenit între lanurile de rapiță

Foto: Asociația Pro Infrastructură

scris 1 mai 2023

Valea Plângerii pe Autostrada A7 Ploiești-Buzău lot 2. "Șantierul" este aproape încremenit între lanurile de rapiță și cereale, a anunțat Asociația Pro Infrastructură care critică stadiul lucrărilor.

Asociația Pro Infrastructură a publicat imagini filmate din dronă cu șantierul de pe A7, precizând că totul arată deplorabil, iar stadiul lucrărilor abia dacă atinge 15%, arată Adevarul.

Urmărește-ne și pe Google News
Pfizer și BioNTech au propus ca UE să plătească jumătate de preț pentru fiecare doză de vaccin pentru Covid-19 anulată CITEȘTE ȘI Pfizer și BioNTech au propus ca UE să plătească jumătate de preț pentru fiecare doză de vaccin pentru Covid-19 anulată

"Într-adevăr, antreprenorii sunt blocați de probleme diverse, de la gropile de împrumut cu materiale care nu pot fi folosite, la siturile arheologice încă deschise și până la bâlbele și greșelile din proiectul tehnic livrat de Consitrans. Peste toate este presărată din belșug lentoarea proverbială a oficialilor CNAIR în a-și asuma orice fel de răspundere tehnică ori birocratică. Dar dincolo de scuze, lotul arată deplorabil și din cauza celor doi constructori care nu reușesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziție. Mai aveam puțin și luam niște lopeți să dăm o mână de ajutor!

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Foto: Asociația Pro Infrastructură

"La terasamente, zero barat!"

Cel mai mult ne îngrijorează bulgarii de la Trace. Ei au aproximativ 19 kilometri, între Spătaru (capătul dinspre Buzău) și până în apropiere de DJ102H, și cu greu am văzut câțiva muncitori meșterind la niște structuri. La terasamente: zero barat. Ceilalți aproximativ 9 km, de la organizarea lor de șantier și până la nodul Mizil, sunt făcuți de românii de la Coni.

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Cu chiu cu vai au reușit să aștearnă ceva umpluturi și mai mișcă un pic pe câteva structuri, dar progresul din ultimele două luni este aproape insesizabil, după ce în 2022 începuseră binișor. Per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%. Contractul a fost semnat în 07.06.2022 și are ordin de începere emis în 11.08.2022 cu termen de finalizare aprilie 2024 (direct execuție, 20 de luni). Este cert că iese din discuție deschiderea în primăvara anului viitor.

Solicităm antreprenorilor și responsabililor CNAIR să rezolve în următoarele două luni toate problemele amintite mai sus ca să avem o șansă la inaugurare în decembrie 2024. Le reamintim tuturor celor implicați că traficul este infernal pe DN2 și DN1B, cele două drumuri ale crucilor care leagă Buzăul de București, respectiv de Ploiești", se arată în mesajul postat pe pagina de socializare a Asociației.

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Foto: Asociația Pro Infrastructură

viewscnt
Afla mai multe despre
ploiești-buzău
a7