FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

Auto/Transporturi   
FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

Constructorul român Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pe șantierul lotului 3 Mircești-Pașcani, aferent Autostrăzii Moldova A7 (Bacău-Pașcani), unde este pregătit primul nod rutier turbion din România.

Stadiul este următorul:
se execută lucrări de umpluturi, fiind realizați ~800.000 mc pe întreg lotul;
se execută lucrări de consolidare terasamente (perna loess, scarificare și stabilizare cu lianți hidraulici);

Urmărește-ne și pe Google News
LEGE România va avea Săptămâna Siguranței Rutiere. Set de măsuri anti-accident pregătite CITEȘTE ȘI LEGE România va avea Săptămâna Siguranței Rutiere. Set de măsuri anti-accident pregătite
Evenimente

se execută lucrări de realizare a stratului de balast pe corpul autostrăzii;
se lucrează la realizarea podețelor situate atât pe aliniamentul autostrăzii, cât și în zonele adiacente (zona nodurilor rutiere);
continuă forarea, armarea și turnarea piloților aferenți structurilor existente pe cele două loturi, inclusiv ai nodului rutier turbion de la intersecția autostrăzilor A7 x A8;
se lucrează la toate cele 12 pasaje aferente nodului rutier turbion A7 x A8;
se execută lucrări de relocare a rețelelor de utilități publice (gaz, telecomunicații, electrice, apă și canal).

La nodul rutier Mogoșești Siret se lucrează la:
● pasajul pe breteaua principală peste autostradă și la cel peste calea ferată;

FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

● terasamentele pe bretelele de acces;
● scarificarea și stabilizarea terenul cu lianți hidraulici.

La nodul rutier A7 x A8 se lucrează la:
● cele 12 pasaje peste bretele și autostradă;
● terasamentele pe bretelele de acces;
● scarificarea și stabilizarea terenul cu lianți hidraulici.

La nodul rutier Pașcani se lucrează la:
● pasajul pe breteaua principală peste autostradă și la cel peste pârâul Gâștești;

FOTO Șeful Dacia, dezvăluire în premieră despre viitoarea mașină electrică: Nu se va numi Spring. Va fi o surpriză. Venim cu un nou plan strategic privind modernizarea și electrificarea mărcii CITEȘTE ȘI FOTO Șeful Dacia, dezvăluire în premieră despre viitoarea mașină electrică: Nu se va numi Spring. Va fi o surpriză. Venim cu un nou plan strategic privind modernizarea și electrificarea mărcii

● terasamentele pe bretelele de acces.

Nodul rutier de tip turbion dintre cele 2 autostrăzi #A7 și #A8 este localizat la sud de Pașcani, mai exact pe raza U.A.T.-urilor Stolniceni - Prăjescu și Pașcani, se va întinde pe o lungime de cca 2 km și o suprafață de 220 hectare și va cuprinde, în principal:
8 bretele, proiectate la viteza de 80 km/h
12 pasaje (8 pasaje aferente A7 și 4 pasaje aferente A8)
5 podețe

Antreprenorul are un ritm bun de lucru și o mobilizare de muncitori (387 persoane) și utilaje (189) eficientă, anunță autoritățile.

Conform celor mai recente date raportate pe site-ul oficial CESTRIN, progresul fizic al loturilor monitorizate este următorul:

Gara de Nord a rămas fără curent CITEȘTE ȘI Gara de Nord a rămas fără curent

    Focșani – Bacău Lot 1: 37%, termen: septembrie 2025
    Focșani – Bacău Lot 2: 36%, termen: noiembrie 2025
    Focșani – Bacău Lot 3: 20%, termen: noiembrie 2025
    Bacău – Pașcani Lot 1: 27%, termen: noiembrie 2025
    Bacău – Pașcani Lot 2: 23%, termen: noiembrie 2025
    Bacău – Pașcani Lot 3: 26,7%, termen: noiembrie 2025

În acest moment, constructorul pare să concentreze forțele pe Focșani - Bacău Loturile 1 și 2, în vederea deschiderii autostrăzii pentru a ocoli Municipiul Adjud, dar și pe Bacău - Pașcani Lotul 2, în vederea deschiderii autostrăzii pentru a ocoli Municipiul Roman, a fost relatat recent.

VIDEO cu noul incident din Pasajul Unirii. Cum s-a oprit cisterna încărcată cu GPL în una dintre porțile de gabarit. Reacție virulentă a primarului CITEȘTE ȘI VIDEO cu noul incident din Pasajul Unirii. Cum s-a oprit cisterna încărcată cu GPL în una dintre porțile de gabarit. Reacție virulentă a primarului

Progresul real din teren este, în multe cazuri, mai avansat decât cel raportat oficial, datorită ritmului accelerat al lucrărilor.

FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

 

FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

 

FOTO Umbrărescu a adus aproape 400 de muncitori pentru primul nod rutier turbion din România

Autostrada Moldovei A7 este prima autostradă a României aflată integral în execuție, pe toți cei 320 km, 13 din 13 loturi, iar la final, va lega Moldova de Muntenia și prin infrastructură rutieră. 

Autostrada Moldovei A7 are aproape 440 km de la Ploiești și până la Siret, la granița cu Ucraina.

INFOGRAFIC Cele mai îndatorate state membre UE CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Cele mai îndatorate state membre UE

De la Ploiești până la Pașcani, circa 320 de km, a fost prinsă pe finanțare PNRR.

De la Buzău până la Pașcani Autostrada A7 are același constructor – compania românească UMB.

viewscnt
Afla mai multe despre
autostrada a7
ploiesti
pascani