Producția celui de-al doilea SUV produs în România, Ford EcoSport, a început în forță, primele trenuri încărcate cu mașini fiind expediate deja către dealerii din Europa. Marca pregătește lansarea acestui model la începutul lunii ianuarie, inclusiv în România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Deși producția a început în urmă cu mai bine de o lună, uzina Ford de la Craiova a exepdiat în ultimele zile primele trenuri încărcate cu SUV-ul EcoSport, fiind necesare câteva săptămâni pentru a realiza stocurile necesare exportului. Ford EcoSport este un SUV de clasă B, printre puținele echipate cu tracțiune integrală din acest segment, fiind un concurent puternic pentru Dacia Duster, care a fost lansat săptămâna trecută în rețeaua de dealeri.
"Avem deja două trenuri cu aproximativ 600 de mașini pe care le-am încărcat în weekend-ul care tocmai s-a încheiat. Suntem foarte mulțumiți de faptul că lansarea se desfășoară conform planurilor și procedurilor noastre interne. Echipa noastră de la Craiova și furnizorii noștri au făcut o treabă excelentă și sunt extrem de mulțumit cu rezultatul operațiunilor", a declarat John Oldham, Președinte Ford România și director al fabricii de la Craiova.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Primele două trenuri încărcate cu EcoSport vor merge către piețele din Marea Britanie și Germania, cele mai mari piețe auto din Europa.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Marsh va asigura flota Tarom, cel mai mare cont din România, pentru al doilea an consecutiv. Prețul: peste 1,3 milioane dolari. Cât primesc pasagerii sau rudele în caz de accident, prăbușire, deturnare sau piraterieFord a început oficial producția noului EcoSport în luna octombrie. Pentru a sprijini volumul de muncă în creștere, la fabrica de la Craiova au fost angajați în plus 1.700 de operatori de bază și personal calificat în cursul acestui an. În acest moment, Ford România are 4.200 de angajați.
Modelul este un face-lift pronunțat al vechiului EcoSPort, care era anterior produs în India, pentru piața europeană. Marca a decis să îmbunătățească radical acest model, chiar dacă nu este o generație nouă, pentru a-l adapta cerințelor publicului din UE.
Producția de la Craiova a lui EcoSport o înlocuiește pe cea a lui B-Max, retras din oferta Ford din cauza vânzărilor tot mai slabe. Potrivit reprezentanților Ford, peste 30% din componentele noului model sunt produse de furnizori din România.