Chiar dacă, în România, noul Duster nu este disponibil, Dacia începe să deschidă comenzile, pe rând, pe piețele occidentale, pentru modelul face-lift al SUV-ului produs la Mioveni. După Franța, compania a anunțat prețurile pentru piața din Germania, acolo unde producătorul român suferă din cauza absenței de motorizări performante. Lovitura vine însă din prețul pe care Duster îl va avea din acestă vară pe cea mai mare piață auto din Europa., relevă date analizate de Profit.ro.
Dacia Duster poate fi configurat și comandat în Germania de clienții români care nu mai au răbdare. Prețul este unul care îi lasă fără replică pe rivalii din piață: 11.990 de euro, mai ieftin cu peste 2.000 de euro față de prețul de intrare în gamă din Franța, anunțat deja în urmă cu circa o săptămână. Explicația este dată de faptul că germanii vor primi și versiunea ACCES, care a dispărut din Franța, așa cum dispăruse și din România, în urmă cu patru ani. Cel mai ieftin Duster care poate fi comandat deja de la orice dealer Dacia din Germania este echipat cu motorul TCe 90, un motor de 1.0 litru, cu tracțiune pa puntea față, emisii CO2 de 129 g/km și un consum de 5,6 litri/100 km.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Clienții mai pot opta și pentru celelalte motoare anunțate: TCe 100 ECO-G, care combină motorul pe benzină cu propulsia pe GPL, TCe 130, benzină cu o putere mărită, dar și un consum mai mare, TCe 150, cel mai puternic motor al lui Duster, de 1.3 litri, care poate fi comandat cu cutia automată EDC, dar și cu tracțiunea integrală, nu cu ambele deodată, și, în fine, dieselul 1.5 Blue TCi 115, care, de asemenea, poate fi comandat cu tracțiunea integrală.
Versiunea ESSENTIAL, care este entry-level în Franța, este mai ieftină decât la vecinii nemților, 13.190 euro. Versiunea COMFORT costă 14.990 euro, iar vârful de gamă se numește PRESTIGIOUS, cu un preț de 15.990 de euro.
CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în programÎn general, prețurile anunțate pentru piața din Germania sunt mai scumpe cu 500 de euro față de versiunea fără facelift, însă diferențele sunt de numai 200 – 300 de euro la echipările superioare.
Cea mai scumpă versiune Dacia Duster din Germania va costa 20.990 de euro.
În România, Dacia Duster face-lift va fi disponibil pentru comenzi abia în luna septembrie, când vor începe livrările pe toate piețele din Europa. Deocamdată, compania nu a anunțat prețurile pentru piața locală, dar sunt așteptate și aici unele scumpiri. Prețurile actuale, pre-facelift, încep de la 14.050 euro, iar cea mai scumpă versiune ajunge la 20.400 euro.
În Franța, versiunea ACCES costa anterior 12.490 euro, după facelift aceasta a dispărut, iar prețul a urcat la 14.490 euro. Au dispărut din ofertă unele motoare, cel puțin pentru moment, dar a intrat TCe 150, cu cutie EDC. Cea mai scumpă versiune pentru francezi este Prestige, la 22.900 euro cu motor diesel și tracțiune integrală.