Brandul Renault își lărgește expunerea comercială prin noi tipuri de showroom-uri urbane, amplasate chiar în mijlocul orașelor, alături de marile magazine de parfumuri și bijuterii. După primul magazin din Paris, urmează alte zeci de showroom-uri în marile capitale ale lumii, relevă datele analizate de Profit.ro.
Renault a decis să fie prezent chiar în centrele orașelor, după ce cu câțiva ani în urmă intenționa să-și închidă magazinul de pe Champs Elysee. Noua strategie are în centru conceptul rnlt© o formă prescurtată a numelui mărcii în stilul folosit în mod curent de tineri pentru a comunica pe mesageriile instant.
Marca spune că noul format de prezentare este „compact și imersiv”. În noile centre vor fi expuse „două sau trei” automobile, dar amenajarea va cuprinde imagini și informații referitoare la produsele mărcii. De asemenea, un mic magazin cu produse și accesorii The Originals Renault, miniaturi, haine, cadouri, va fi prezent în fiecare centru rnlt©.
Aceste centre vor funcționa în strânsă legătură cu showroom-urile aflate la periferiile orașelor, care pot oferi clienților servicii mai complexe, uzuale: teste, livrarea de vehicule, reparații și întreținere.
Noile showroom-uri vor fi amplasate „în hypercentrele” orașelor, în care publicul are acces la universul mărcii în locurile în care oamenii merge de regulă la shopping. Primul astfel de centru a fost deschis în Paris, pe bulevardul Haussmann, în plin centru al Parisului. Alte zeci de magazine vor fi deschise în Bruxelles, Milano, Roma, Rotterdam, Madrid, Londra, Berlin, Medelin, Seul.
Renault se află în plin proces de restructurare și reorientare din punct de vedere al gamei de produse și al marketingului, actualul șef, Luc de Meo, fiind cunoscut pentru a preocupările sale în domeniul marketingului.