Mitsubishi a publicat prima imagine cu viitorul Outlander, a patra generație a celebrului SUV. Acesta va fi lansat, pentru început, pe piețele din America, iar revenirea în Europa este marcată de incertitudini.
Mitsubishi pregătește lansarea unei noi generații a SUV-ului Outlander, un SUV care a reușit, pe parcursul primelor trei generații, să-și câștige o reputație invidiată de competitori. Din păcate, lansarea noului Otulander este umbrită, în Europa, de incertitudinile privind viitorul acestei mărci pe piața de aici. Mitsubishi a anunțat, la mijlocul acestui an, că își va concentra atenția pe piețele asiatice, ulterior precizând că a suspendat toate lansările de noi modele în Europa.
Noul Otulander, care a fost deocamdată dezvăluit sub forma unui teaser, va fi prezentat oficial pe 21 februarie și va fi disponibil pentru început în SUA, Canada și Porto Rico. Ulterior, cei de la Mitsubishi anunță că va fi disponibil și pe alte piețe internaționale, însă nu oferă mai multe detalii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noul Mitsubishi Outlander a fost creat, după cum se descrie în prezentarea oficială, sub termenul „I-FU-Do-Do”, care înseamnă autentic și maiestuos. Fotografia nu lasă să se întrevadă prea multe detalii, dar se poate observa că mașina pare să capete o statură și mai opulentă, mai impozantă, în comparație cu generația anterioară. Se pot întrevedea blocuri optice, frontale și cele din spate, care au forme noi, cu suprafețe reduse. În același timp rămâne prezent, ca detaliu al părții frontale, elementul arcuit, care seamănă cu un bumerang.
„Outlander este un SUV iconic pentru compania noastră, astfel că atunci când am dezvoltat noua generație, ne-am inspirat din patrimoniul nostru de SUV-uri pentru a realiza un stil puternic și plin de încredere cu o apariție solidă care stimulează clienții”, a declarat Seiji Watanabe, director general al diviziei de design a Mitsibishi Motors. „Noul Outlander este primul model care sintetizează o nouă generație de design Mitsubishi și primul din noua noastră strategie de design”.