Polestar se pregătește de lansarea celui de-al treilea model al mărcii, care va intra în producție chiar în acest an. Înainte de premiera care va avea loc în toamnă, în cadrul Salonului Auto de la Paris, marca suedeză desprinsă din Volvo a dat publicității prima imagine cu modelul cu numărul 3.
Polestar 3 va fi un SUV, va fi complet electric și va fi lansat în luna octombrie. Acestea sunt primele informații pe care compania suedeză controlată de chinezii de la Geely le-a transmis public, iar acum știm și cum va arăta cel de-al treilea model al mărcii. Singura imagine disponibilă arată o siluetă nonconformistă, care amintește atât de modelele anterioare ale Polestar, dar aduce și linii noi, sportive, înclinate, dinamice, care duc într-o altă direcție noua mașină.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania spune că Polestar 3 stabilește un precedent pentru echipamente și funcțiile care vor fi disponibile standard pe acest model. „Polestar 3 este următorul nivel de manevrabilitate, de funcționalitate și sustenabilitate. Calitate peste cantitate. Cu excepția cazului în care sunt ambele”, spune anunțul Polestar.
Printre echipamentele de top ce se vor regăsi pe noul model se numără computerul de bord NVIDIA, care va asigura controlul sistemelor de monitorizare și asistență a întregii mașini, astfel încât să poată rula autonom, cu ajutorul senzorilor LiDAR. Tracțiunea integrală va fi asigurată de două motoare acționate de o baterie care asigură o autonomie de peste 600 km.
Cu noul model, Polestar 3, compania suedeză spune că vrea să intre într-un segment „al celor mai mari marje și creșteri” din industria auto, în special în SUA. De atlfel, constructorul a anunțat că mașina va fi construită în noua uzină de peste ocean, pentru a fi disponibilă clienților din această țară, cea de-a doua uzină urmând să fie în China.
CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Imaginea conceptului Bigster, preluată de toată gama Dacia. Constructorul român lansează noul logo pe mașinile sale„Polestar 3 este un SUV pentru epoca electrică. Identitatea noastră de design evoluează cu acest luxos EV de mari dimensiuni, cu un caracter puternic, individual”, a declarat Thomas Ingenlath, CEO Polestar. „Cu această mașină, aducem înapoi „sportivitatea” SUV-urilor, rămânând devotați rădăcinilor performanței”. Șeful Polestar a mai spus că această lansare este o bornă majoră pentru companie, care accelerează creșterea și duce compania într-o nouă fază.
În următorii trei ani, Polestar spune că va lansa câte o mașină pe an și vrea să-și majoreze prezența pe cel puțin 30 de piețe globale, până la finalul lui 2030, astfel încât vânzările să crească de 10 ori, de la aproape 30.000 în 2021, la aproape 300.000, în 2025.
Polestar pregătește să se lanseze pe bursa din New York în acest an, însă momentul nu are deocamdată un calendar.
Marca Polestar s-a lansat în 2017, ca divizie a Volvo, numele provenind din denumirea versiunilor de performanță ale mașinilor acestei mărci.