Toyota a prezentat noul C-HR revizuit, care aduce, ca noutate, un nou motor hybrid, un nou sistem multimedia și unele modificări de design.
Toyota C-HR este unul dintre cele mai populare modele Toyota din Europa și a ajuns la acest moment la jumătate vieții, unde beneficiază de un face-lift. Schimbările estetice nu sunt semnificative, dar includ spoilerul față, care nu mai pare atât de ciudat, având un singur corp unitar, care încadrează uriașa grilă trapezoidală, apoi arhitectura luminilor, care cuprind lumini LED de zi, cu o poziționare orizontală. De asemenea, în partea din spate, stopurile au fost unite printr-un element orizontal.
Noutatea cea mai importantă este la nivelul motorizărilor. Aici, un nou sistem, hibrid, care se bazează pe un motor pe benzină de 2 litri, același motor de pe compacta Corolla, oferă o putere maximă de 184 CP. Acesta completează vechiul hibrid de 1.8 litri, cu 122 CP, fiind un înlocuitor pentru motorizările diesel, pe care Toyota a decis să nu le mai ofere în Europa, având un consum anunțat (în regim WLTP) de 4 litri/100 km, respectiv 92 g/km emisii de CO2.
CITEȘTE ȘI GRAFIC Dacia Duster, performanță istorică: al doilea cel mai vândut automobil din EuropaAlte noutăți sunt noul sistem multimedia care include și Apple Carplay și Android Auto, îmbunătățiri la controlul servodirecției, dar și suspensii noi pentru motorul 2.0 litri. Compania anunță și unele îmbunătățiri ale zgomotelor și vibrațiilor, cu efecte asupra confortului din habitaclu. Actualizările sistemului multimedia pot fi făcute online, wireless.
Pe site-ul Toyota România, este afișat un contor care ne anunță că mașina va fi lansată peste aproximativ o lună. Nici prețurile nu au fost încă anunțate, dar este de așteptat o scumpire a mașinii. Vechiul C-HR costă aproape 20.000 de euro, cu motorul de 1.2 litri, 115 CP, care va depăși, probabil, acest prag, în timp ce 1.8 hibrid va depășit 25.000 de euro. Noul motor va fi probabil apropiat de nivelul de 30.000 de euro.