Dacia a prezentat încă de la începutul acestui an noile sigle și logotipuri pe care le va utiliza pe modelele sale, dar introducerea lor se va face treptat. Mașinile vor primi noile însemne în primele luni ale lui 2022.
Noul logo Dacia este folosit deja în comunicare, pe materialele de marketing, site-urile mărcii, dar ele vor fi implementate în etapele următoare pe spațiile dealerilor mărcii, apoi pe mașinile produse de cele două uzine Dacia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Programul prevede ca mașinile să primească noul logo, aplicat pe grilă, ca și sigla, numele Dacia scris cu noul font adoptat de marcă, simultan, astfel încât la data stabilită în fabrici se va aplica deodată noile componente personalizate. Planul a fost schimbat, după ce inițial era prevăzut ca Jogger, monovolumul lansat în toamnă la Munchen și care acum a intrat în faza de comenzi, să fie primul automobil Dacia care să poarte noua siglă. Conform noului plan, atât Duster, cât și Jogger, Sandero și Logan să beneficieze de o nouă grilă, pe care se va regăsi logo-ul cu cele două litere, D și C stilizare, așezate simetric. Numele modelelor vor fi scrise și ele cu noul font, cu alură militară, pe caroserie.
De asemenea, logo-ul va fi aplicat pe volan, pe jante, pe afișajul ecranului multimedia și pe alte componente. De remarcat faptul că pe spatele mașinii nu va fi aplicat logo-ul, ci numele complet al mașinii, pentru a putea fi recunoscut mai ușor.
Primele imagini cu toate modelele mărcii având aplicate noile însemne, logo, siglă, denumiri, au fost publicate în premieră de L’Argus, fiind preluate din materiale interne ale Renault, pregătite pentru prezentarea în perioada următoare. Cu ajutorul lor putem vedea cum vor arăta mașinile mărcii Dacia începând de anul viitor.