Marca Citroen intră în rândul constructorilor auto care se rebranduiesc în acest an, pentru a se pregăti de era electrică și digitală. În grupul Stellantis, și-a schimbat până acum logo-ul Peugeot, dar alte mărci, inclusiv Dacia și Renault, au trecut deja printr-un proces de schimbare a identității de marcă.
Cele două săgeți Citroen de pe sigla acestei mărci se întorc în timp 100 de ani, la varianta care a fost folosită pe primele mașini ale constructorului francez, începând din 1919. Un cerc în care sunt înscrise două săgeți cu vârful în sus, desenate simplu, 2D.
Aceasta este noua siglă a Citroen care va fi introdusă în toamnă pe un concept-car și apoi va fi preluată treptat de întreaga gamă a constructorului francez.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noua identitate de marcă și noul logo Citroen reinterpretează aspectul original din 1919, fiind a zecea siglă a mărcii în cei 103 ani de existență.
Totodată, Citroen își va schimba și sloganul, semnătura mărcii: „Nothing moves us like Citroën” (text în engleză în original, care înseamnă „Nimic nu ne mișcă precum Citroen”).
Noua identitate de marcă „ilustrează dorința de a-și accelera misiunea către mobilitatea electrică accesibilă și de a extinde valorile de accesibilitate, îndrăzneală și bunăstare a clienților care se află în centrul genelor sale”, după cum explică reprezentanții companiei.
CITEȘTE ȘI Parteneriat de 3 miliarde euro între VW Group și belgienii de la Umicore, pentru materii prime de bateriiVincent Cobée, Managing Director al Citroën, explică noul logo: „A sosit momentul ca Citroën să adopte un nou ton, mai modern și mai contemporan. Noua noastră identitate simbolizează progresul: prin transportul clienților noștri atât fizic în vehicule avangardiste, cât și pe un registru emoțional, asigurându-ne că întreaga lor experiență - în special trecerea la electricitate - este mai accesibilă, mai confortabilă și mai plăcută”.
Odată cu noul logo, pe punctele de vânzare și pe toate materialele elaborate de Citroen va fi introdusă o nouă schemă de culori, între care alb, gri și albastru, dar și un roșu specific, descris ca fiind infraroșu.
În ultimii ani, și-au schimbat logo-ul VW, Renault, Peugeot, Kia, Dacia, Skoda, pentru a sublinia mai bine transformările estetice și funcționale ale automobilelor acestor mărci. Dacia a preferat o schimbare radicală a întregii game, noua identitate de marcă și noul logo fiind introduse simultan, pe toate modelele, după ce inițial au fost prezentate pe conceptul Bigster.