FOTO BMW testează noua generație Serie 3, sub camuflaj, inclusiv versiunea electrică ce va concura cu Tesla Model 3

FOTO BMW testează noua generație Serie 3, sub camuflaj, inclusiv versiunea electrică ce va concura cu Tesla Model 3
scris 20 aug 2018

BMW pregătește a șaptea generație a sedanului Serie 3, fiind publicate mai multe imagini cu mașina camuflată aflată în teste. Versiunea electrică a lui Serie 3, un rival pentru Tesla Model 3, a fost și ea fotografiată la teste.

Noua generație a BMW Serie 3 a fost testată de producătorul german pe celebrul circuit de la Nurburgring, unde a fost fotografiată în haine de camuflaj. Versiunea electrică a sedanului, care va concura controversatul Model 3 de la Tesla, a fost și ea observată de fotografi în timpul testelor.

Urmărește-ne și pe Google News

Între cele două versiuni ale viitoarei BMW Serie 3 nu va exista nicio diferență estetică, cu excepția grilei, care în cazul motorizărilor cu combustie va fi deschisă, pentru a permite aerului să răcească motorul, în timp ce la cele electrice vor fi închise, pentru creșterea coeficientului aerodinamic.

Noua generație, cu nume de cod G20, a fost testată la Nurburgring cu motoarele clasice, pe bucla Nordschleife, un circuit obligatoriu pentru completarea procesului de dezvoltare și lansare a modelelor BMW. Până acum, informațiile vorbesc despre o coborâre a centrului degreutate cu 10 mm față de generația anterioară, în timp ce distribuția maselor va fi perfectă, 50:50, cu o reducere a masei totale de 55 kg.

Mercedes-Benz rămâne liderul mărcilor premium la nivel global, BMW este cel mai profitabil. Cât câștigă pentru o mașină vândută Audi, Mercedes și BMW CITEȘTE ȘI Mercedes-Benz rămâne liderul mărcilor premium la nivel global, BMW este cel mai profitabil. Cât câștigă pentru o mașină vândută Audi, Mercedes și BMW

Potrivit BMW, noile tehnologii, inclusiv un fitru nou de particule, vor permite o reducere a consumului cu 5%. La aceste rezultate va contribui și noua cutie de viteze automată cu 8 trepte. Printre inovațiile introduse la noua generație se numără și amortizoarele cu răspuns variabil în funcție de cursa arcului. Pe măsură ce denivălările vor fi mai mari, rigiditatea amortizoarelor va crește, pentru a asigura un comportament mai stabil mașinii.

"Folosim noile amortizoare ca element de reglaj activ astfel încât să creăm proprietăți de condus superioare în orice condiții", explică Peter Langen, director pentru dinamică. "Cu o cursă scurtă a arcului, o reacție sensibilă de amortizare asigură compensație confortabilă a vibrației. Când automobilul trece peste denivelări mari, mișcarea caroseriei este controlată prin forțe de amortizare crescute." În plus, pentru condusul sportiv, diferențialul blocant activ oferă niveluri mult mai ridicate de accelerație transversală, precum și un impuls perceptibil al performanțelor dinamice când se accelerează la ieșirea din viraje. De asemenea, susține stabilitatea optimizată, precizia și previzibilitatea virării la noul BMW Seria 3 Sedan - fără intervenția frânei.

Noua generație Serie 3 va fi prezentată la Paris, în septembrie, și va fi disponibilă pe piețe de anul viitor.

Versiunea electrică a BMW Serie 3 nu are încă o dată cunoscută de lansare, iar datele dinamice nu sunt încă anunțate oficial. S-a vorbit deja despre o autonomie de 400 - 500 km, comparabilă cu cea a Tesla Model 3, susținută de o platformă cu greutate redusă.

FOTO BMW testează noua generație Serie 3, sub camuflaj, inclusiv versiunea electrică ce va concura cu Tesla Model 3
viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
serie 3
masini electrice
tesla
model 3