BMW a abordat o strategie de marketing nouă pentru modelul său X2, un SUV destinat îndeosebi tinerilor. Acesta va putea fi comandat cu vopseaua Digital Camo, o vopsea de camuflaj în stil artistic, care va fi disponibilă ca accesoriu.
BMW X2 Digital Camo ar putea deveni noul trend al pieței dacă soluția aleasă de nemții de la BMW se va dovedi un succes. Vopseaua este de fapt o înfoliere, realizată în fabrică, desenul său fiind un camuflaj urban, nicidecum unul de vânătoare. Potrivit celor de la BMW, Digital Camo va fi disponibil în paleta „Accesorii Originale”, are nuanțe de gri alternate cu negru, dar culoarea predominantă este Galvanic Gold, apreciată de public încă de la lansarea modelului. Pe lângă aspectul la modă, mașina va fi protejată de pietricele și alte corpuri dure care ar putea zgâria caroseria.
BMW spune că designul Digital Camo integrează perfect farurile, elementele circulare ale LED-urilor de zi și becurile de ceață, care transmit mașinii un aspect de „prădător”.
Designul noii vopsele lansate de BMW pentru X2 își are originea în camuflajul pe care mașina l-a purtat în perioada de teste, pe prototipurile trimise de uzină pe șosele și fotografiate de vânătorii de spy-photos.
Pentru versiunile M Sport și M Sport X, producătorul spune că înfolierea nu va acoperi elementele specifice, colorate în Frozen Grey.
Caroseria Digital Camo poate fi disponibilă după patru zile de la comandă, în funcție de piață, prețurile fiind și ele adaptate fiecărei țări.
Singurul dezavantaj al acestei acțiuni de marketing este faptul că a fost lansată de 1 aprilie.