FOTO BMW anunță noul M4 CS, cu motor de 460 CP, și o nouă nomenclatură pentru familia M

FOTO BMW anunță noul M4 CS, cu motor de 460 CP, și o nouă nomenclatură pentru familia M
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 19 apr 2017

BMW, prin divizia sa sportivă, BMW M GmbH, a prezentat o nouă ediție limitată, BMW M4 CS, care marchează și un sistem nou de denumiri al familiei de mașini sportive a mărcii.

Potrivit bavarezilor, noul model completează nișa dintre M4 Coupé cu pachet Competition și modelul BMW M4 GTS, dedicat performanțelor de circuit. Noul BMW M4 CS va fi produs la uzina BMW din München, în serie limitată, până în 2019.

Urmărește-ne și pe Google News

Noua nomenclatură pe care BMW M GmbH o introduce pentru modele sale include versiunile Competition, cu performanțe îmbunătățite, apoi, modelele ediție specială CS, aflate un eșalon mai sus. Poziționate în top sunt "formatorii de brand", cu performanțe de vârf, construiți pentru motorsport și competiții club sport, dar care sunt omologați pentru șosea.

FOTO BMW anunță noul M4 CS, cu motor de 460 CP, și o nouă nomenclatură pentru familia M

În centrul acestui model se află motorul de 3,0 litri, care aduce și mai multă putere decât versiunea M4 cu pachet Competition, respectiv 460 CP. Tehnologia M TwinPower Turbo de ultimă oră permite M4 CS să coboare sub pragul de patru secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, la 3,9 secunde. Viteza maximă a M4 CS, care dispune standard de pachet M Driver, este limitată electronic la 280 km/h. Datorită celor două turbocompresoare mono-scroll, coolerului pentru aerul de încărcare, High Precision Injection, gestiunii variabile a supapelor VALVETRONIC și sincronizării complet variabile a axului cu came Double-VANOS, motorul poate fi considerat a fi unul de performanță și, în egală măsură, eficient, având un consum declarat de 8,4 l/100 km și emisii de CO2 (combinat) de 197 g/km.

Noul BMW M4 CS este echipat cu transmisie M cu dublu ambreiaj (M DCT), cu Drivelogic, cu șapte trepte. Mașina este echipată standard cu suspensie M adaptivă, a cărei geometrie a fost adaptată pentru a furniza performanțe optimizate atât pe șosea, cât și pe circuit. Aceasta este completată de  sistemul DSC (Dynamic Stability Control) - care include mod M Dynamic - și diferențialul M activ. Interiorul noului BMW M4 CS are și el trăsături sportive așa cum era firesc. Scaunele sport M ultraușoare, tapițate cu piele/Alcantara, și decorațiunile panourilor ușilor realizate din fibre naturale compactate, cu curele de închidere în loc de mânere sunt doar câteva detalii. De asemenea, capota, cu prizele de evacuare a aerului orientate spre spate, și acoperișul sunt realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP).

FOTO BMW anunță noul M4 CS, cu motor de 460 CP, și o nouă nomenclatură pentru familia M
viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
m4