Bentley lansează cea de-a treia generație a grand tourerului Continental GT, unul dintre cele mai luxoase automobile din lume, cu un motor mai puternic și tehnologii de ultimă oră.
Bentley Continental GT, un coupe de lux în arhitectura clasică 2+2, expresia cea mai potrivită a definiției unui Grand Tourer, a ajuns la a treia generație, mai performant și mai tehnologizat ca niciodată. În ciuda faptului că modelul utilizează o platformă comună a grupului Volkswagen, are legături strânse doar cu un alt GT celebru, Porsche Panamera, și beneficiază de propriile setări și tehnologii. În plus, ceea ce îi este propriu acestui exclusivist model este designul și confortul, cele care fac din acest model unul dintre cele mai râvnite autoturisme din lume. Faptul că este construit și finisat manual, în uzinele Bentley din Marea Britanie îi întăresc caracterul de mașină exclusivistă.
Noul Continental GT vine cu un design desăvârșit, inspirat de la conceptul EXP 10 Speed 6, cu o siluetă ce pare neschimbată, dar parcă mai fluidă și mai organică, cu noi faruri și stopuri și o grilă mai agresivă. La interior, luxul merge aproape de limitele superioare, datorită materialelor utilizate, a detaliilor și tehnologiilor prezente. Motorul este același 6.0 litri W12, twin-turbo, dar împins și el din punt de vedere ethnologic, pentru a produce acum 635 CP, cu performanțe dinamice comparabile cu ale unui roadster sport de top.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bentley Continental GT este pariul câștigat al grupului VW, care a cumpărat marca Bentley în 1998 și a dezvoltat acest model pentru a relansa vânzările acesteia. Construit în diverse declinări de caroserie și echipare, inclusiv o versiune destinată competițiilor sportive, Continental GT a ajuns pe primul loc pe lista celor mai dorite mașini în rândul oamenilor potenți.
”Bentley se află în prim-plan în segmentul automobilelor de tip Grand Tourer de lux, de aproape o sută de ani”, spune Wolfgang Dürheimer, Președinte și CEO Bentley Motors. ”Cea de-a treia generație Continental GT reprezintă apogeul realizărilor Bentley în materie de design și inginerie, marcând o nouă etapă în istoria mărcii.”
Al treilea Continental GT este și cel mai mare de până acum, având un ampatament crescut cu circa 11 centimetri (2,85 metri) și o lungime de 4,85 metri, cu 5 centimetri mai mare. În schimb, greutatea a scăzut cu circa 85 kg, la 2,24 tone, ceea ce contribie la o mai mare agilitatea a mașinii. Motorul uriaș produce 635 CP, cu aproape 20 CP mai mult, și exact 100 Nm în plus, adică 900 Nm, ceea ce face ca mașina să accelereze în doar 3,7 secunde de la 0 la 100 km/h și să atingă o viteză maximă de 333 km/h. Cutia de viteze este și ea o versiune îmbunătățită a celei anterioare, o cutie cu 8 trepte și dublu ambreiaj.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Noua generație Rolls Royce Phantom, cea mai luxoasă limuzină. Poate fi comandată cu un tablou la bord sau alte opere de artă, inclusiv o hartă a ADN-ului proprietarului din aur, în 3DSub caroseria construită integral din aluminiu, printr-o tehnică specială, se regăsește un nou șasiu adaptiv, controlat de Bentley Dynamic Ride, alimentat de o baterie de 48 de volți, și care reușește să adapteze
Interiorul este creat aproape integral din piele și inserții de lemn, fiind utilizat furnirul de Koa, un arbore hawaian folosit de băștinași pentru construcția canoelor și plăcilor de surf. Fiind o mașină de lux, este clar că proprietarii vor dori să o personalizeze, astfel că sunt disponibile 15 variante de covorașe de lux, 8 tipuri diferite de furnir, finisat manual, și 15 opțiuni pentru tighelurile de la interior. Pentru exterior, 17 finisaje sunt incluse în paleta standard și până la 70 de opțiuni, în versiunea sa extinsă. Bordul mașinii înglobează un display de 12,3 inci, parte a sistemului Bentley Rotating Display, care se rotește la apăsarea unui buton, lăsând locul unui panou cu trei cadrane analogice, cu termometru, busolă și cronometru, sau se ascunde sub un panou similar cu restul bordului.
Noul Bentley Continental GT va debuta oficial la Frankfurt, în septembrie.