Zeci de bagaje s-au strâns într-o zonă a terminalului de sosiri al Aeroportului din Otopeni. Imaginile seamănă cu cele din alte aeroporturi ale lumii.
De când a început sezonul estival, tot mai mulți oameni s-au plâns că fie și-au pierdut bagajul, fie că a ajuns după câteva zile, iar asta pentru că tot mai multe aeroporturi se luptă cu criza de personal, arată Digi 24
Companiile aeriene și aeroporturile din întreaga lume au dificultăți în gestionarea numărului în creștere de pasageri și bagaje.
Unii numesc această perioadă "vara bagajelor pierdute", iar zilnic apar povești și imagini legate de valize rămase în aeronave, pe aeroporturi sau pierdute definitiv.
Prin probleme similare trec multe familii care au amânat trei ani vacanțele din cauza pandemiei și acum au plecat în călătorie. În acest interval, companiile aeriene și aeroporturile au căutat să reducă drastic costurile, deoarece cererea scăzuse. Acum, pe măsură ce călătoriile s-au reluat și pasagerii se întorc, cantitatea de bagaje pierdute de companiile aeriene este în creștere.
Rata de manipulare greșită a bagajelor în întreaga lume este, de asemenea, în creștere: a crescut cu 24% anul trecut, cu 8,7 valize la 1.000 de pasageri internaționali, care nu au sosit la timp. Sunt aeroporturi care înregistrează o creștere de zece ori a cantității de bagaje care ajung greșit la destinație.