Audi a prezentat primele imagini și informații despre noua generație a limuzinei A7, care se remarcă prin tehnologii de top, un design și mai rafinat decât generația anterioară și motoare echipate cu sistemul mild hybrid.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Noul Audi A7 Sportback, după numele complet, surprinde chiar dacă silueta sa amintește fără dubiu de cea a generației anterioare. Este de fapt o siluetă tipică de Gran Turismo, cu o linie a portbagajului de tip fastback, o alternativă perfectă pentru cei care nu vor nici sedan, nici wagon. Noul A7 aduce toate tehnolgiile regăsite pe A8, și chiar câteva în plus. Începând de la luminile HD Matrix cu LED, ce pot fi comadate pe versiunile de top, și până la stopurile cu LED ce se întind pe toată lățimea mașinii, A7 explodează de tehnologie. Are o lungime de aproape 5 metri (4,96/1,90/1,42), și un ampatament de aproape 3 metri, ceea ce face din ea limuzina perfectă pentru o familie.
La interior, producătorul spune că și-a inspirat designul de la concepte, având o atmosferă de lounge, amplificată de bordul virtual, ce poate fi personalizat după preferințele șoferului. Display-ul principal are 10 inci, în timp ce sistemul multimedia MMI are atât comenzi de tip touch, cât și comenzi vocale. Butoanele rotative și cele clasice au dispărut, fiind înlocuite și ele de două displayuri de comandă. Un alt display asigură accesul la comenzile sistemului de aer condiționat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În materie de autonomie, A6 preia sistemele de pe A8, cu butonul de AI, care activează parcarea automată și pilotul pentru garaj. Acestea permit intrarea și ieșirea din garaj sau parcare chiar și fără ca șoferul să fie prezent în mașină, ci doar să monitorizeze totul pe telefon. Restul sistemelor de asistență se ridică la 39, împărțite în 3 pachete. Unul este cel de parcare, al doilea este City Assist și al treilea, Tour assist. Acesta din urmă este cel mai avansat, cu asistență la drum lung, la menținerea distanței față de mașina din față, acționarea volanului pentru corecția direcției și altele.
Motoarele reprezintă o adevărată revoluție, toate fiind integrate în sisteme mild hybrid, care includ și o baterie de 48 de volți. Pe scurt, sistemel cu 48 de volți permit o mai bună recuperare a energiei la frânare sau în alte situații, stocarea energiei și utilizarea ei în momentele în care este necesar (la plecare de pe loc, la rularea în zone speciale) cu o eficiență mult mai mare față de cele cu baterie de 12 volți.
Motorul de lansare este deja clasic, 3.0 V6 TFSI, cu cutie S-tronic, trațciune integrală quattro, cu 500 Nm cuplu maxim și 340 CP. Consumul său de manual este de 6,8 litri/100 km. Celelalte motoare, la fel de clasice, vor fi introduse ulterior. Potrivit noului nomenclator Audi, acest model va purta numele A7 55 TFSI quattro S tronic. Prețul de bază al acestuia, anunțat oficial, este de 67.800 euro.