Ford Motor a anunțat schimbări la nivelul conducerii de vârf, promovându-l pe șeful unității de vehicule cu combustie, Kumar Galhotra, în funcția de director de operațiuni, chiar dacă greva în curs de desfășurare a lucrătorilor auto, declanșată de sindicatul UAW pentru negocierea unui nou contract colectiv, nu dă semne de sfârșit, transmite Reuters.
Galhotra, care a condus anterior unitatea Ford Blue, care produce vehicule pe gaz și hibride, va conduce acum sistemul industrial global al producătorului auto, scrie News.ro.
Andrew Frick, care a gestionat anterior funcțiile de vânzări și distribuție ale Ford Blue, camioane, SUV-uri și vehicule entuziaste, precum și operațiunile din Mexic și Canada, îi va succeda lui Galhotra la divizie.
”Aceste mișcări vor genera claritate și simplitate la nivelul grupului Ford, astfel încât să ne putem crește semnificativ capacitățile și să le combinam cu afaceri care se concentrează pe nevoile diferiților clienți”, a spus directorul general al Ford, Jim Farley.
După ce UAW le-a ordonat lucrătorilor săi să intre în grevă la uzina Ford din Kentucky Truck, săptămâna trecută, Galhotra a declarat presei că producătorul de automobile este ”la limita” a ceea ce poate cheltui pentru salarii și beneficii mai mari, adăugând că a merge mai departe i-ar afecta capacitatea de a investi în afacerea sa.
Producătorii de automobile se confruntă cu greve în curs ale sindicatului United Auto Workers, care au dus la pierderi economice totale de 7,7 miliarde de dolari până pe 12 octombrie, a estimat Anderson Economic Group, din East Lansing, Michigan într-un raport de luni.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Investitorii români au de așteptat pentru sutele de milioane de lei pe care le avea de plată în octombrie banca rusească BII, aflată sub sancțiuni SUA. Un termen de plată a fost depășit, altă scadență va fi ratată aziÎnainte de raportul privind veniturile din trimestrul al treilea, din 26 octombrie, Ford se confruntă cu mai multe întrebări, inclusiv impactul pe care îl vor avea negocierile UAW asupra costurilor forței de muncă din SUA și modul în care va reduce pierderile în activitatea sa de vehicule electrice, pe fondul încetinirii cererii din cauza creșterii ratele dobânzilor.
Producătorul auto s-a orientat deja puternic către producția hibridă.
Ford a declarat la începutul săptămânii trecute că va întrerupe temporar unul dintre cele trei schimburi de la fabrica sa din Michigan, care construiește camioneta electrică F-150.