Fiul cosmonautului Dumitru Prunariu demisionează rapid de la șefia TAROM

Fiul cosmonautului Dumitru Prunariu demisionează rapid de la șefia TAROM
scris 4 ian 2022

Cătălin Prunariu, campion la acrobație, comandant și pilot instructor la TAROM, a demisionat din postul de director general al companiei aeriene de stat, după doar 6 luni de la numire.

El a invocat motive personale.

Urmărește-ne și pe Google News
Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fum CITEȘTE ȘI Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fum
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Șefia a fost preluată din nou de Mihăiță Ursu, cel pe care Prunariu l-a înlocuit în vară.

Născut la 28 decembrie 1975, el este fiul primului cosmonaut român, Dumitru Prunariu. 

În mai 2002 a devenit cel mai tânăr comandant de aeroclub din România, când la 26 de ani a câștigat concursul organizat pentru ocuparea acestei funcții la Aerodromul Teritorial ”Aurel Vlaicu” București.

Compania naționaă aeriană TAROM se luptă pe piață cu operatorii aerieni low-cost, în principal Wizz Air, Blue Air și Ryanair.

În anul 2003 a fost ales președinte al Comisiei de Zbor cu Motor în cadrul Federației Aeronautice Române. Din 2004 a fost selectat de Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR) să devină inspector de pilotaj pentru aviația generală. In septembrie 2012 a fost numit membru în Consiliul de Administrație al AACR.

Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare

Transportatorul aerian național Tarom estimează pierderi de 230,13 milioane lei în 2020, la jumătate față de cele raportate în anul 2020, de 431,3 milioane lei. Veniturile totale preconizate pentru acest an sunt de 1,19 miliarde lei, aproape duble față de 2020. De asemenea, potrivit scenariului standard, considerat cel mai realist, anul 2024 ar fi anul în care rutele ajung profitabile, iar anul 2023 ar fi anul în care fluxurile de numerar devin pozitive.

viewscnt
Afla mai multe despre
dumitru prunariu
tarom