Volkswagen va deschide un Concept Store în București, în mall-ul Plaza Romania, o premieră pentru România și una dintre primele astfel de inițiative din Europa.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
De ce este important: Din punct de vedere al targetului, un showroom deschis într-un mall poate oferi o apropiere mai mare față de clienți, cu costuri de multe ori mult mai mici decât cele ale unui showroom tradițional, cu suprafețe de câteva sute de metri pătrați. Primele mărci care s-au apropiat de clienții potențiali în zonele comerciale au fost mărcile franceze, Renault sau Citroen, care au deschise astfel de showroom-uri de marcă pe celebra Champs Elysee.
Volkswagen a închiriat deja un spațiu comercial în Plaza Romania, unde va deschide un Concept Store, un magazin prin intermediul căruia marca va fi mai aproape de clienți.
Dacă în ultimul deceniu poziționarea de automobile pe holurile mall-urilor a devenit o obișnuință, Volkwagen a trecut la pasul următor și a decis să deschidă un vertabil showroom. Acesta va fi un punct de vânzare în toată regula, urmând să fie decorat și pregătit după regulile de branding ale companiei.
CITEȘTE ȘI Herbert Diess este noul CEO al Volkswagen Group. Șefii Audi și Porsche au primit sarcini la nivelul întregului grupVolkswagen a mai deschis un astfel de Concept Store în Marea Britanie, anul trecut, în Birmingham, într-un mall comercial, cu o arhitectură bazată pe elementele de design ale modelelor mărcii, pe ecrane video, pe care sunt prezentate produsele VW, dar și tablete pe care clienții își pot configura modelele dorite. Evident, nu lipsesc mașinile, cele mai noi modele fiind expuse prin rotație în spațiul acestui Concept Store.
Un alt showroom de acest tip a fost deschis de Volkswagen în Varșovia, pe cea mai aglomerată stradă comercială, de data aceasta, având aceleași repere de design și funcționale.
VW Concept Store (Varșovia)