Euro NCAP a anunțat care sunt cele mai sigure vanuri de marfă în 2022

Euro NCAP a anunțat care sunt cele mai sigure vanuri de marfă în 2022
scris 18 feb 2022

Cunoscută pentru testele de siguranță la care sunt supuse autoturismele, organizația EuroNCAP a decis să testeze și vehiculele comerciale, publicând anual un clasament al celor mai sigure astfel de vehicule. Ierarhizarea s-a făcut însă nu pe baza testelor de impact, ci doar prin intermediul evaluării și testării sistemelor de asistență.

EuroNCAP a anunțat că FIAT Ducato este primul vehicul comercial ușor care primește ratingul de platină, pe baza evaluărilor sistemelor de asistență de siguranță prezente la bord. Inginerii EuroNCAP au stabilit că modelul italienilor a reușit să-și îmbunătățească simțitor nivelul de asistență, comparativ cu anul trecut și în raport cu principalii competitori.

Urmărește-ne și pe Google News
Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Pe locul al doilea, cu ratingul de aur, s-au clasat patru modele, Ford Transit și Transit Custom, VW Transporter și Mercedes-Benz Vito, iar pe locul al treilea, cu rating de argint, s-au clasat Mercedes Sprinter, Nissan Primastar, Renault Trafic, Peugeot Expert, VW Crafter, Opel Vivaro, Iveco Daily. Au mai primit premii Citroën Jumpy, Toyota Proace, Citroen Dispatch, Opel Movano, Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Citroen Relay și Renault Master. Un singur model dintre cele evaluate în 2022 a primit mențiunea „nu este recomandat”, respectiv Nissan Interstar.

Volkwagen a pierdut 330.000 de mașini la uzina din Wolfsburg și poate ajunge la concedieri. „Vor fi tăieri, vor fi pierderi.” CITEȘTE ȘI Volkwagen a pierdut 330.000 de mașini la uzina din Wolfsburg și poate ajunge la concedieri. „Vor fi tăieri, vor fi pierderi.”

EuroNCAP precizează că evaluarea acestor vehicule este importantă nu doar pentru utilizatorii lor, ci și pentru ceilalți participanți la trafic, pentru vehiculele mici, pentru care LCV-urile „pot reprezenta un pericol de mari dimensiuni”.

Decizia de acordare a titlului de platină modelului Fiat Ducato, care anul trecut a primit doar bronz, s-a bazat pe îmbunătățirea setului de senzori pe care se bazează mașina, pe sistemul de frânare de urgență AEB, care acționează atât la pietoni, cât și la cicliști, iar testarea acestor sisteme a condus la un punctaj de 88%, cel mai bun dintre cele 19 vehicule testate și evaluate. În mod paradoxal, celelalte modele ale Stellantis, care sunt produse pe aceeași platformă, Boxer, Jumper și Movano, nu au obținut scoruri la fel de bune.

viewscnt
Afla mai multe despre
euroncap
lcv teste siguranta