Acum, însă, BMW a decis să oprească producția acestui model și marchează acest moment cu o ediție specială.
BMW lansează Z4 Final Edition, o serie limitată care marchează implicit sfârșitul producției celui mai expresiv BMW din actuala gamă a producătorului bavarez.
A treia generație a lui Z4 va fi produsă până în luna aprilie 2026, astfel că ultimii clienți vor putea cumpăra acest model într-o ediție echipată cu o serie de elemente distinctive.
Potrivit informațiilor BMW, Z4 Final Edition va fi produs într-o serie „foarte mică”, având toate argumentele să devină mașină de colecție.
Prețul va începe de la aproximativ 60.000 de euro, pentru cel mai mic motor, și va ajunge la peste 70.000 de euro pe versiunile M.

Principalul element distinctiv al lui BMW Z4 Final Edition va finisajul exclusiv Frozen Matt Black, în combinație cu culoarea M High-gloss Shadowline. Alte culori din gamă vor fi disponibile fără costuri suplimentare. De asemenea, frânele M Sport în High-gloss Red vor echipa această ediție specială.
La interior, cusăturile roșii contrastante distinctive, vor fi prezente pe panoul de bord, consola centrală, ornamentele ușilor și scaunele M Sport în nuanța Vernasca.
În plus, volanul M din Alcantara, cu cusături contrastante asortate va accentua caracterul sportiv al mașinii, împreună cu pragurile gravate.
BMW Z4 Final Edition va fi disponibilă pe versiunea sDrive20i, care dezvoltă o putere de 145 kW/197 CP, pe sDrive30i, care dezvoltă o putere de 190 kW/258 CP, și pe M40i cu motor cu șase cilindri în linie, care dezvoltă o putere de 250 kW/340 CP. Prețul va pornit de la prețurile de bază plus costurile Final Edition de 4.200 de euro. Aceasta presupune și achiziția pachetului M Sport, inclus standard la BMW Z4 sDrive30i și BMW Z4 M40i, dar nu și la sDrive20i.

Comenzile vor putea fi făcute începând din ianuarie, pentru un termen limitat.
Familia de roadstere BMW Z este definitorie pentru tradiția sport a mărcii germane, care s-a bazat în toate epocile sale pe segmentul decapotabil. Z4 a fost lansat în urmă cu peste 20 de ani, ca succesor al lui Z3, fiind produs încă de la început în SUA, în uzina din Carolina de Sud a BMW.
Proporțiile sale sunt inconfundabile, având o capotă lungă care sugerează prezența unor motoare puternice. După succesul primei generații, alte două au fost lansate în 2008 și 2018, aducând printre alte inovații tehnologice hard-topul retractabil electric, care transforma mașina într-un coupe sport.
Până în acest moment, BMW nu a anunțat intenția de a lansa un urmaș al lui Z4, în familia de roadstere Z, dar următorul ar putea avea deja o propulsie electrică.

















