Dacia a făcut o actualizare a informațiilor privind stadiul precomenzilor pentru noul model electric al mărcii, printre altele fiind anunțate și noi deschideri ale rezervărilor pe unele piețe din Europa.
În acest moment, peste 9.300 de persoane din Europa și-au făcut o precomandă pentru un automobil Dacia Spring, sumele pe care le-au plătit fiind diferite de la oțară la alta. Cele mai multe țări cu rezervări sunt România, unde după numai o săptămână erau deja circa 5.000 de persoane - ulterior fiind deschisă și o listă de așteptare – urmată de Franța, Germania, Italia și Spania.
CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X RomaniaDupă cum anunță reprezentanții Dacia, în luna aprilie s-au deschis precomenzile și în Austria, Belgia, Danemarca, Elveția, Luxemburg, Olanda și Portugalia.
Noul director de marketing, vânzări și oeprațiuni al Dacia, Xavier Martinet, spune că interesul europenilor este mare atât pentru testarea noului model, cât și pentru a-l cumpăra: „După succesul înregistrat în ultimele luni de Noua Sandero, interesul major al clienților pentru Dacia Spring vine să confirme un început de an în forță pentru marca noastră. Tot mai mulți europeni ne contactează pentru a vedea și testa primul nostru vehicul electric iar mulți dintre ei au precomandat-o deja. Aceasta dovedește că democratizarea mobilității electrice a demarat cu bine!”
Anterior, directorul Dacia pentru România, Mihai Bordeanu, a declarat pentru Profit.ro că în luna mai clienții vor putea face deja comenzi ferme, contra unui avans de 5%, simultan fiind pregătite primele automobile Spring pentru a fi expuse în showroom și pentru a fi testate. Numărul mare de precomenzi nu va fi însă onorat cu livrări în acest an, din cauza capacității limitate de producție. În septembrie vor fi livrate primele exemplare, însă este posibil ca doar aproximativ 1.000 de persoane să-și primească mașina în acest an.
Dacia a anunțat zilele acestea întreaga echipă cu care va conduce businessul Dacia & Lada, fiind numiți 12 directori, care se alătură lui Denis Le Vot, CEO al celor două mărci. Departamentele care sunt reprezentate la nivelui Comitetului de Direcție al Dacia sunt Design, Produs, Marketing și Vânzări, Comunicare, Inginerie, Industrie, Calitate, Financiar, Cumpărări, Resurse Umane și Sisteme Informatice.