Renault Group a afișat toate numirile pe care le-a făcut în fruntea echipei care se va ocupa de marca Dacia și de unitatea de business Dacia – Lada. CEO-ul Denis le Vot va avea alături 12 persoane, însă niciun român nu va face parte din această echipă.
Consiliul de Administrație al diviziei Dacia – Lada (Comitet Director, în limba franceză) va avea un număr de membri considerat cu ghinion, 13.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Șeful Dacia este Denis Le Vot, CEO al diviziei și cel care care va răspunde direct lui Luca de Meo, CEO Renault Group. Denis Le Vot a condus Nissan America, a fost o perioadă șef al Avtovaz, iar înainte de a prelua destinele Dacia a condus divizia de vehicule utilitate a Alianței Renault Nissan Mitsubishi. Pentru scurt timp, a fost director de regiuni, comerț și marketing al Renault Group.
Alături de Denis Le Vot se vor afla Jean Denis Bigot, director de calitate al celor două mărci, Yves Caracatzanis, președintele Avtovaz, care a condus și uzina Automobile Dacia pentru o vreme, Laurent David, care va fi director financiar al unității de business, Christophe Dridi, director industrial al Dacia – Lada (va coordona cele trei fabrici în care sunt produse mașinile celor două mărci, din România, Maroc și Rusia), Antoine Gatignol, director de achiziții, Pierre Houles, director digital, Lional Jaillet, director de performanță produs, Tatiana Landisberg, director de resurse umane, Xavier Martinet, director de marketing și vânzări& operații, Alejandro Mesonero, director de design, Christian Stein, director de comuncare al celor două mărci, și Marc Suss, director de inginerie și un cunoscut al mărcii, el fiind responsabil de mai mulți ani pentru gama Global Acces a grupului Renault.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentuluiNoua echipă va avea ținte clare de profitabilitate și de vânzări, fiind pentru prima dată când Dacia are propriile ținte în cadrul grupului Renault, altele decât cele legate de producția de la Mioveni.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legalăUzina Automobile Dacia din România rămâne unitate distinctă în cadrul unității de business, ea fiind organizată încă de la achiziția sa sub forma unei societăți pe acțiuni, în care Renault deține peste 99% din capital.
În România, activitatea Dacia va fi îmăpărțită în două direcții diferite, producție și vânzări, ambele fiind coordonate de Mihai Bordeanu, care are două funcții diferite: Country Head Dacia și șef al vânzărilor Dacia pentru piețele din sud-estul Europei (România, Bulgaria și Moldova).
Planurile Dacia pentru următorul deceniu sunt foarte ambițioase, începând cu lansarea primului automobil electric al mărcii, chiar în acest an, urmat de faceliftul lui Duster și, apoi, în 2024, a treia generație a acestui SUV, lansarea unui crossover la finalul acestui an, începutul anului viitor, care să înlocuiască modelele MCV și Lodgy, însă cea mai importantă lansare va fi versiunea de serie a conceptului Bigster, prezentat în luna ianuarie, un model care va duce marca Dacia, pentru prima dată în istorie, în clasa compactă.