Clubul de fotbal Udinese încheie, odată cu ultimul meci din sezonul de fotbal, contractul de sponsorizare semnat cu Dacia în urmă cu 13 ani. Din acest moment, Dacia dispare din denumirea stadionului și de pe tricourile fotbaliștilor italieni.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
„Relația dintre Dacia și clubul Udinese s-a încheiat cu ultimul meci din campionatul Serie A 2022/2023. O călătorie de 12 ani împânzită de satisfacții comune care au însemnat creșterea cotei de piață a Dacia, în Italia, cu peste 4 puncte”, a transmis clubul italian de fotbal cu care constructorul român de automobile a avut un contract de sponsorizare.
„O alegere care s-a dovedit a fi de succes, cu Udinese în permanență în Serie A, calificată adesea în competițiile europene, și Dacia în continuă creștere pe piața auto”.
Dacia a fost prima marcă de automobile din Europa care a dat numele unui stadion în urma unui contract de sponsorizare, contractul cu clubul Udinese aducând inclusiv premii pentru campaniile de marketing derulate cu ajutorul clubului, în Italia.
„După ce s-au atins toate obiectivele stabilite în această colaborare și pe baza noilor strategii ale mărcii Dacia anunțate în ultimele luni, s-a decis că acum drumurile se despart, dar rămân valorile și stima reciprocă care au caracterizat această relație. Povestea de succes de 13 ani a ambelor companii va rămâne mereu neschimbată”, mai transmite clubul italian de fotbal.
Dacia înregistrează un real succes pe piața auto din Italia, o țară în care a vândut, în 2022, 67.300 de autovehicule, cu aproape 10 procente peste nivelul din 2021, în condițiile în care piața auto italiană a pierdut peste 5 procente anul trecut. Anul acesta, creșterea Dacia continuă, cu 38% în plus la vânzări, în primele cinci luni ale anului, respectiv 38.900 de autovehicule vândute, pe o piață care a crescut cu 26%.