Dacia a anunțat singura noutate de la Salonul Auto din Paris, una previzibilă, respectiv introducerea motorului 1.3 TCe, care amintește, prin cilindreea sa, de vechea Dacia 1300. Acesta înlocuiește vechile 1.2 TCe, retrase din oferta Dacia, și face din Duster cea mai puternică Dacia din istorie.
Clienții Dacia vor beneficia de noua familie de motoare 1.3 TCe, introdusă de Renault pe modele precum Megane sau Scenic, însă numai pe Duster, care rămăsese, practic, fără motorizări după ce compania fost nevoită să se alinieze noilor proceduri WLTP.
Noul 1.3 Tce va avea două versiuni de putere, 130 GPF și 150 GPF, și va dispune de un filtru de particule, pentru a se conforma nivelului de emisii de noxe.
CITEȘTE ȘI FOTO Posibila Dacia Arkana, versiunea de serie - la teste sub camuflaj, pe TransalpinaPractic, va fi disponibil 1.3 TCe de 130 CP, 240 Nm, care înlocuiește 1.2 TCe de 125 CP, dar va veni și noua versiune, de 150 CP și 250 Nm, care va deveni cea mai puternică Dacia din istoria mărcii.
Motoarele vor fi disponibile pe versiunile 4x2, pentru început, iar de anul viitor vor fi disponibile și pe cele 4x4. Clienții vor putea comanda aceste noi motorizări în săptămânile următoare, fără a fi precizată o dată exactă.
Dacia Duster a primit motoare noi și pentru versiunile diesel, în același proces de adaptare la standardele de testare WLTP, respectiv 1.5 Blue dCi de 95 și 115 CP, care însă nu au fost introduse, deocamdată, pe piața din România