Volkswagen România a finalizat amenajarea primului Concept Store Volkswagen amplasat într-un mall, de altfel primul de acest fel, în România, al unei mărci auto, și va deschide spațiul pentru public pe 1 noiembrie.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Volkswagen a anunțat oficial deschiderea pe 1 noiembrie, la parterul mall-ului Plaza România, a primului Concept Store al mărcii din România. Profit.ro a anunțat, încă din luna aprilie, despre achiziția spațiului și investiția realizată de cei de la VW.
Spațiul va fi utilizat pentru expunerea celor mai noi modele VW, dar și pentru a interacționa mai bine cu potențialii clienți. Potrivit reprezentanților VW, magazinul din Plaza România va fi un punct de vânzare în toată regula, aici putând fi lansate comenzi pentru mașinile VW.
Volkswagen a mai deschis un astfel de Concept Store în Marea Britanie, anul trecut, în Birmingham, într-un mall comercial, cu o arhitectură bazată pe elementele de design ale modelelor mărcii, pe ecrane video, pe care sunt prezentate produsele VW, dar și tablete pe care clienții își pot configura modelele dorite. Evident, nu lipsesc mașinile, cele mai noi modele fiind expuse prin rotație în spațiul acestui Concept Store. Un alt showroom de acest tip a fost deschis de Volkwagen în Varșovia, pe cea mai aglomerată stradă comercială, având aceleași repere de design și funcționale.
Din punct de vedere al targetului, un showroom deschis într-un mall poate oferi o apropiere mai mare față de clienți, cu costuri de multe ori mult mai mici decât cele ale unui showroom tradițional, cu suprafețe de câteva sute de metri pătrați. Primele mărci care s-au apropiat de clienții potențiali în zonele comerciale au fost mărcile franceze, Renault sau Citroen, care au deschise astfel de showroom-uri de marcă pe celebra Champs Elysee.