carVertical anunță o creștere de 83% a încasărilor, în ciuda dificultăților cu care se confruntă piața mașinilor rulate din România

carVertical anunță o creștere de 83% a încasărilor, în ciuda dificultăților cu care se confruntă piața mașinilor rulate din România

Rokas Medonis, CEO-ul carVertical

Profit.ro
Profit.ro
scris 28 mai 2024

Anul trecut, compania de date automobilistice carVertical și-a crescut veniturile cu 83% – de la 23,3 milioane de euro în 2022 la 42,7 milioane de euro în 2023. Această creștere semnificativă este rezultatul direct al alegerilor strategice ale companiei de a se concentra pe piețele din Europa de Vest, pe dezvoltarea produselor și pe atragerea de segmente noi de utilizatori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

România este una dintre cele mai importante piețe pentru carVertical, piață unde a înregistrat o creștere constantă de la an la an. În 2023 compania a înregistrat o creștere a veniturilor cu 52,8% pe piața din România, subliniind importanța țării în operațiunile sale internaționale.

VIDEO ANUNȚ Este pregătită deschiderea circulației pe cel mai nou nod rutier dintre două autostrăzi din România CITEȘTE ȘI VIDEO ANUNȚ Este pregătită deschiderea circulației pe cel mai nou nod rutier dintre două autostrăzi din România

Potrivit lui Rokas Medonis, CEO-ul carVertical, în primele luni ale acestui an compania își va continua creșterea și ar trebui să depășească 50 milioane de euro în venituri anuale.

Piața vehiculelor rulate din România încă se luptă să își revină după pandemie, vânzările de mașini la mâna a doua au scăzut cu 6% anul trecut în România față de 2022.

„În timp ce situația de pe piața de mașini second hand este departe de cum era înainte de pandemie, vânzările B2B ale companiei noastre în România au înregistrat o creștere de 49%. Acest lucru demonstrează că dealerii doresc să fie mai transparenți cu cumpărătorii și să atragă noi clienți în această competiție acerbă”, declară Medonis.

O creștere a veniturilor anul trecut este, de asemenea, rezultatul schimbării strategiei de business a carVertical. În 2022, din cauza riscurilor geopolitice, compania a decis să-și mute sursele de venituri din Europa Centrală și de Est în Europa de Vest. Acest lucru a dus la creșterea prezenței companiei în Franța, Regatul Unit și Italia, piețe care acum sunt în topul companie după venituri.

Pe piețele menționate mai sus compania a crescut între 146% și 266%. Fructificând investițiile în aceste piețe care au început încă din 2023, carVertical a reușit în sfârșit să înregistreze creșteri exponențiale.

În 2023 a crescut și numărul de surse de date pe care se bazează carVertical. Potrivit lui Medonis compania a reușit să acceseze surse de date despre care nici nu știa că există. „Valoarea datelor se dezvăluie în timp. Datele pe care le-ați accesat ieri își vor arăta valoarea reală abia poimâine”, explică Medonis.

Deși carVertical a început să funcționeze în urmă cu nici 7 ani, deja nu se mai identifică ca fiind o companie tânără. Numărul de angajați a crescut de la 95 la peste 150 în ceva mai mult de un an.

viewscnt
Afla mai multe despre
carvertical
masini
date