Curiera, serviciu de curierat electric, vinde 10% din acțiuni pentru suma de 300.000 de euro. La 4 ani de la înființare, afacerea de curierat este estimată la valoarea de 3 milioane de euro. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea business-ului, prin achiziția de mașini electrice și prin optimizarea platformei.
Printre cele mai importante rezultate ale business-ului Curiera se numără dezvoltarea platformei de curierat, peste 3.000 de clienți activi, 33 de angajați, investiția în 20 de mașini electrice, un depozit de 200 de metri pătrați și deschiderea unui spațiu de birouri. De asemenea, afacerea cunoaște o creștere lunară a comenzilor și a cifrei de afaceri de 10%.
Până în prezent, în Curiera s-au investit 430.000 de euro, din care 200.000 de euro au fost investiți de către Silvia Duță. Antreprenorii care au ales să investească în dezvoltarea Curiera sunt: Alexandru Gubrei, fondator Doctor în Uniformă, Mircea Căpățînă, co-fondator Smartbill și Romeo Iacob, co-fondator Smart ID. Curiera este în prezent evaluată la 3 milioane de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În prezent, fondatorii afacerii Curiera au decis să vândă 10% din afacere, pentru suma de 300.000 euro, pe care vor să îi investească în dezvoltarea afacerii.
„Căutăm un partener care să ni se alăture în misiunea noastră de a crește afacerea Curiera la următorul nivel. Ne dorim să investim în achiziția de mașini electrice, în platforma de curierat și pentru eficientizarea tehnologică a fluxului de lucru. Credem în viziunea noastră de a susține un mediu mai curat și ne dorim să creștem procentul livrărilor electrice în piața de curierat din România”, spune Silvia Duță, fondatoare și CEO al afacerii.