Bosch achiziționează startup-ul american SPLT și intră pe piața de ridesharing

Bosch achiziționează startup-ul american SPLT și intră pe piața de ridesharing
scris 21 feb 2018

Grupul Bosch, unul dintre liderii globali în furnizarea de tehnologii și servicii, a anunțat achiziția startup-ului american SPLT, care a dezvolat o platformă ce poate fi utilizată de companii, universități sau autorități locale pentru a gestiona ridesharing-ul pentru angajații proprii. 

Această abordare B2B vizează direct navetiștii: aplicația SPLT aduce laolaltă oameni care doresc să folosească în comun un autovehicul până la același loc de muncă sau de studiu. Un avantaj este faptul că autovehiculele sunt folosite în comun de către colegi, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu trebuie să călătorească în aceeași mașină  cu necunoscuți. În decurs de câteva secunde, un algoritm localizează un autovehicul potrivit, calculează cel mai rapid traseu în trafic și își asumă astfel ceea ce era înainte sarcina laborioasă de a coordona punctul de plecare, ora de plecare, cel mai bun traseu și pasagerii. 

Urmărește-ne și pe Google News

Bosh mai are un serviciu de mobilitate - COUP, care oferă scutere electrice de închiriat în Berlin din 2016. După lansarea platformei de e-scooter sharing anul trecut, la Paris, serviciul va fi lansat anul acesta și la Madrid. Numărul total al scuterelor electrice va ajunge la 3.500.

Piața auto globală a atins 86 de milioane vehicule. Top 25 cele mai vândute mașini și mărci din lume CITEȘTE ȘI Piața auto globală a atins 86 de milioane vehicule. Top 25 cele mai vândute mașini și mărci din lume

Grupul Bosch este prezent pe piața din România de peste 20 de ani și numără peste 5.000  de angajați în patru entități. În anul 2016, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 332 milioane de euro pe piața din România. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj-Napoca și unitățile sale de producție pentru Soluții de mobilitate din Cluj-Napoca și din Blaj, Bosch mai operează și o unitate de producție de tehnică liniară, localizată de asemenea în Blaj, precum și un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timișoara. În București, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele diviziilor Soluții de mobilitate, Bunuri de larg consum și Tehnologie pentru construcții și energie.  În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piața electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala țării. 

Bosh are aproximativ 400.500 de angajați în întreaga lume. Compania a generat vânzări de peste 78 miliarde de euro în 2017. Operațiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluții de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum și Tehnologie pentru construcții și energie.

viewscnt
Afla mai multe despre
bosch
ridesharing
splt