BMW România a anunțat că toate programele de garanție și service care expirau după data de 16 martie se extind automat, gratuit, până la 31 mai. Serviciul de preluare și livrare a mașinilor la domiciliu se dovedește a fi un succes, mai spune BMW.
Proprietarii demașini BMW din România care se află la limita perioadei de garanție în această perioadă au primit o veste bună: compania le oferă o prelungire a acestei garanții până pe 31 mai. Există însă și o limitare de care trebuie să țină cont: se prelungește doar perioada, nu și kilometrii.
„Clienții au posibilitatea să pregătească ieșirea din garanție și să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme”, precizează BMW.
CITEȘTE ȘI A început declinul pieței auto, din cauza coronavirusului: -32% în martie. Dacia - marca cea mai afectată. Ce mașini au fost vândutePe de altă parte, compania reprezentanța locală a BMW spune că programul de preluare și predare a mașinilor de la domiciliul clienților, anunțat săptămâna trecută, se bucură deja de succes. În primele cinci zile 59 de clienți au apelat la acest sistem, iar numărul lor crește zilnic.
BMW România precizează că întreaga rețea de dealeri și service funcționează, pe bază de programare, care poate fi făcută online. „În anumite locații din țară este este posibil ca orele de program să fie reduse, dar toți partenerii noștri BMW și MINI pot fi contactați telefonic sau on-line”, se mai arată în anunțul companiei.