BMW a anunțat face-lifturi minore pentru Seria 1 și Seria 2, plus ediții speciale pentru Seria 2 și Seria 3, în cadrul unor campanii de stimulare a vânzărilor acestor modele.
BMW Serie 1 este cel mai mic model clasic al bavarezilor și reprezintă cea mai bună metodă de a atrage clienți de la mărcile de volum. Lansat în 2011, acest model ar trebui să primească o nouă generație anul viitor, însă până atunci BMW introduce al doilea face-lift al modelului, cu modificări minore și unele materiale și culori noi.
La exterior, schimbările sunt aproape invizibile, cu un contur negru al grilei, lumini LED de zi cu contur negru, de asemenea, o nouă evacuare și jante noi de 17 și 18 inci. Două noi culori, Sunset Orange și Sunset Blue sunt disponibile clienților.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Alianța Renault - Nissan, inclusiv cu Dacia, a fost în martie cel mai mare constructor auto din lume, peste VW și ToyotaLa interior, planșa de bord a fost redesenată, cu mai mult negru în zona consolei și gurilor de aer. Un nou sistem iDrive a fost introdus, cu un display de 8.8 inci pentru anumite configurații.
Va fi disponibil un hotsport Wi-Fi. Modelul va dispune și de noi ediții speciale.
Seria 2 a primit de asemenea unele modificări minore, pentru caroseriile coupe și cabrio, constând în mici redesenări ale gurilor de aer și grilei frontale. De asemenea, noi culori vor fi prezente: Mediterranean Blue, Seaside Blue și Sunste Orange. La interior au fost operate unele modificări ale gurilor de ventilație și la consola centrală. Au fost introduse farurile LED adaptive.
Și Serie 3 trece printr-un efort de marketing, cu noi ediții speciale, respectiv Edition Sport Line Shadow, Edition Luxury Line Purity și Edition M Sport Shadow. Fiecare din ale are un caracter propriu și se adresează unui segment depublic specific.