BMW Group anunță o creștere puternică a vânzărilor de automobile electrice și hibrid plug-in, așa numitele vehicule electrificate, în luna aprilie, cu un procent de 52%, în contextul unei creșteri de numai 1,2 procente pe toată gama de automobile.
Mărcile din cadrul grupului BMW au continuat să crească în luna aprilie, după ce anunțaseră anterior un prim trimestru record de vânzări. Aproape 200.000 de vehicule livrate au fost înregistrate de BMW, MINI și Rolls Royce în aprilie, după o creștere de 1,2 procente. În total, pe primele patru luni, au fost vândute 799.520 vehicule la nivel global, cu 2,5% mai multe decât anul trecut.
Segmentul de automobile ecologice, respectiv electrice și hibrid plug-in, a fost cel care a susținut puternic această creștere, cu un procente de 52%, adică un volum de 9.831 unități. Ținta grupului este un număr de 140.000 de astfel de vehicule livrate în 2018. După patru luni, vânzările de electrice și PHEV s-au ridicat la 36.692 vehicule, cu 41,7% mai multe decât anul trecut. Piețele cele mai mari au fost și cele care au generat cele mai mari creșteri: SUA - 73%, Marea Britanie - 25%, China - 646%. Mai mult, acest tip de vehicule au ajuns să aibă o pondere de 5 procente în totalul vânzărilor BMW Group. Cele mai vândute modele electrificate au fost Seria 5 plug-in hybrid și i3, urmate de X5 plug-in hybrid.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Marca BMW, cea care reprezintă cea mi mare parte din vânzările grupului, a crescut cu 1,6% în aprilie și 2,5% în intervalul ianuarie - aprilie. Potrivit celor de la BMW, anul 2018 este „Anul X”, datorită lansărilor numeroase în segmentele SUV-urilor. Familia modelelor X a ajuns la 36,8% din totalul livrărilor mărcii BMW, având o creștere peste media grupului, respectiv 11%.