BMW Group România a încheiat un an cu rezultate record pe piața locală, în urma înregistrării unui volum total de peste 5.000 de vehicule vândute, o premieră pentru compania germană, care are o reprezentanță deschisă în România de foarte mulți ani, relevă date analizate de Profit.ro.
BMW a vândut în România, în 2023, un volum de 5.076 vehicule sub mărcile grupului, BMW, MINI, Rolls Royce și Motorrad. Este pentru prima dată când grupul depășește pragul de 5.000 de unități, în timp ce marca BMW a depășit pragul de 40.00 de autoturisme vândute încă din luna noiembrie, ajungând la final de an la un total de 4.689 de unități. Creșterea vânzărilor la nivel de grup, pe întreg anul, a fost de 57%, un avans important care s-a regăsit și la nivelul mărcii BMW.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Să avem coroana în segmentul premium este o confirmare a aprecierii de care se bucură marca BMW. Avem privilegiul să reprezentăm unul dintre cele mai populare branduri din România”, a declarat Dr. Josef Reiter directorul general al BMW România.
Și marca MINI a atins propriul record, cu 387 de vehicule înmatriculate, cu aceeași creștere de 57%, în timp ce pe segmentul de motociclete, BMW Motorrad a depășit pentru prima dată pragul de 800 de unități, cu o creștere de 31%.
„România are un parcurs pozitiv și resurse de dezvoltare și în viitor. Credem în această piață. Explorăm noi direcții și căutăm să adresăm noi grupuri țintă pentru a susține evoluția noastră”, a mai spus Josef Reiter.
Cele mai vândute modele BMW în România, în 2023, au fost BMW X5, cu 818 unități livrate, Seria 3, cu 632 unități, și X3, cu 391 unități livrate. Mașinile electrificate au reprezentat 25% din vânzări, iar cele complet electrice au urcat până la 10%. Modelul i4 a fost cel mai vândut automobil electric al mărcii BMW, în 2023, cu 130 unități.
Segementul de performanță, M, a atins propriul record, cu 231 vehicule livrate, la care se adaugă alte 263 autoturisme de înaltă performanță.