VW umblă la salariile directorilor pentru a reduce cheltuielile

VW umblă la salariile directorilor pentru a reduce cheltuielile
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 16 ian 2024

Constructorul german VW continuă programul de reducere a cheltuielilor și de creștere a profitabilității cu o reașezare a sistemului de salarizare în companie, inclusiv în zona de management. O serie de informații publicate de presa germană arată că primul pas este anularea primelor și creșterilor de salarii.

Directorii din Volkswgen Grup, inclusiv membrii Consiliului de Adminsitrație sunt vizați de măsurile de reechilibrare a costurilor și de creștere a marjei de profit a companiei. Una dintre deciziile conducerii companiei vizează creșterile și primele care erau programate pentru 2023 și care au fost anulate. Potrivit surselor citate de Handelsblatt, este vorba despre o creștere de 3,3% a salariului care nu se va mai acorda.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Spark se retrage din România, cu acuzații CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Spark se retrage din România, cu acuzații

Reprezentanții companiei susțin că membrii conducerii acționează ca modele pentru angajați.

Un document care conține punctele importante din programul de reducere a cheltuielilor a fost realizat la finalul anului trecut, fiind menționate reduceri ale costurilor administrative de până la 20%. Printre măsurile inițiale se numără înghețarea angajărilor și stimularea pensionărilor anticipate. Scopul final al întregului program este reducerea cu 10 miliarde de euro a cheltuielilor grupului, în așa fel încât să crească competitivitatea mașinilor produse de companie, prin reducerea costurilor de producție.

Aproape 500 de români și-au cumpărat anul trecut mașini BMW M. Divizia M GmbH a depășit un nou record de vânzări la nivel global CITEȘTE ȘI Aproape 500 de români și-au cumpărat anul trecut mașini BMW M. Divizia M GmbH a depășit un nou record de vânzări la nivel global

În cifre, programul urmărește în primul rând rentabilitatea vânzărilor, care trebuie să crească de la 9 la 11%, până în 2030. Pe grupuri de mărci, cifrele țintite sunt diferite: grupul de volum (Core) țintește 8%, grupul premium (Progressive) – 14%, Porsche vrea să ajungă la 20%, iar divizia de camioane – 9%.

Există și valori intermediare, care trebuie atinse până în 2026. În același timp, Oliver Blume a vorbit despre un nou tip de control al mărcilor, care să contureze mai bine poziționarea acestora și a gamei de produse, un subiect sensibil al ultimilor ani, în care mai multe mărci s-au suprapus cu produsele lor.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw salarii
directori vw
reduceri costuri vw