Cursa aeriană a companiei Ryanair care trebuia să plece astăzi din București spre Viena (Austria) la ora 14.20 are deja o întârziere anunțată de 4 ore, operatorul trimițând către pasageri, pe e-mail, un pdf cu drepturile acestora la compensări financiare.
UPDATE 18 iulie Compania aeriană informează călătorii care au cerut despăgubiri că le va plăti, conform regulamentului UE.
Cursa a fost amânată succesiv, cu diferite ore de decolare.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Turcii aduc mai mulți muncitori pentru defrișări pe Valea Oltului. Ce se întâmplă cu lemnulPasagerii primesc pe e-mail înștiințări cu dreptul lor, ca cetățeni membri UE, la despăgubiri, dar și cu următoarea avertizare: "Pentru întârzieri de 5 ore sau mai mult, dacă alegeți să nu călătoriți, puteți solicita o rambursare, totuși vă rugăm să rețineți că majoritatea cererilor de rambursare nu reușesc din cauza situațiilor care sunt în afara controlului Ryanair, ceea ce înseamnă că nu suntem obligați să plătim.
Doar un număr mic de cereri sunt eligibile pentru despăgubiri. Cele mai multe întârzieri/anulări sunt în afara controlului Ryanair. Companiile aeriene sunt scutite de obligația de a compensa în aceste circumstanțe.".
UPDATE ora 18.39 Călătorii au fost îmbarcați, cu anunțul că vor mai sta o oră în avion.
UPDATE 2 ora 19.42 Avionul a decolat cu o întârziere de peste 5 ore.
Mai devreme, un avion al companiei Ryanair care zbura spre Malaga, Spania, a revenit pe Aeroportul Internațional Henri Coandă din București, după ce piloții au declarat stare de urgență.
Avionul decolase la ora 12.38, având la bord 178 de pasageri.
CITEȘTE ȘI VIDEO Lucrările de defrișare pe Valea Oltului au depășit 23%La 12.50 a fost declarată starea de urgență în timp ce avionul se afla în zbor.
Un senzor de la bordul aeronavei s-a oprit, iar piloții au fost nevoiți să revină pe aeroportul din București.
CITEȘTE ȘI FOTO Grecii au adus al 3-lea TBM, după Varvara și Eleni, pentru a săpa al doilea cel mai lung tunel feroviar din România. "Este o capodoperă inginerească."Pasagerii așteaptă acum în aeroport să afle ce soluții le oferă compania.