Audi scade vertiginos pe piața din China și începe anul cu minus la nivel global

Audi scade vertiginos pe piața din China și începe anul cu minus la nivel global
scris 15 feb 2017

Audi a anunțat rezultatele de vânzări din luna ianuarie, cu creșteri pe piețele din Europa și SUA și scăderi masive în China și Brazilia, ceea ce a condus la un rezultat negativ la nivel global, de minus 13,5 % comparativ cu ianuarie 2016.

Audi se confruntă cu un recul serios al vânzărilor în două din regiunile care aduceau câștiguri semnificative ale vânzărilor în anii trecuți, China și Brazilia.

Urmărește-ne și pe Google News

Brandul german, aparținând grupului VW, a anunțat restructurări ale business-ului din China, alături de partenerii chinezi de la FAW, pentru a stopa pierderile.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Audi scade vertiginos pe piața din China și începe anul cu minus la nivel global

Compania Audi AG a anunțat un volum de vânzări de 124.000, pe toate piețele lumii pe care sunt prezente mașinile sub brandul său. Cele mai importante piețe au fost Europa, cu 61.800 autoturisme, în creștere cu 3,1%, China, 35.181, în scădere cu 35,3% și America de Nord, 11,8% avans, cu un total de 16.200 unități.

Dubai cumpără 200 de mașini Tesla echipate cu funcția Autopilot pentru o flotă de taxiuri autonome CITEȘTE ȘI Dubai cumpără 200 de mașini Tesla echipate cu funcția Autopilot pentru o flotă de taxiuri autonome

În Euroa și America de Nord am avut mai mulți clienți ca oricând la începutul acestui an și rămânem optimiști în legătură cu viitorul businessului nostru în China”, a declarat Dietmar Voggenreiter, responsabil Sales and Marketing în boardul Audi AG.

În acest moment, creșterea peieței europene este cea care salvează rezultatele mărcii, piețele cele mai mari, Italia, Spania, Germania, contribuind la vânzări mai bune. Modelele noi, A4 și A5 au fost cele care susținut creșterile aici, cu o creștere de 14,2%.

În SUA și Canada, de asemenea s-au înregistrat creșteri, cu acelașii A4, dar și cu A6, o limuzină care a avut un plus de 20%. Și SUV-urile mărcii au adus clienți noi în prima lună din an.

Audi a fost depășită serios de celelalte două mărci premium, ambele având rezultate mult mai bune, cu creșteri susținute. Mercedes s-a desprins în ider al pieței, menținându-și poziția câștigată anul trecut, cu 178.467 vehicule vândute, cu 18,3% mai multe decât anul trecut, iar BMW a atins un volum de 143.553 autoturisme, cu 7,2% mai multe.

viewscnt
Afla mai multe despre
audi
auto
masini