Audi a anunțat rezultatele de vânzări din luna ianuarie, cu creșteri pe piețele din Europa și SUA și scăderi masive în China și Brazilia, ceea ce a condus la un rezultat negativ la nivel global, de minus 13,5 % comparativ cu ianuarie 2016.
Audi se confruntă cu un recul serios al vânzărilor în două din regiunile care aduceau câștiguri semnificative ale vânzărilor în anii trecuți, China și Brazilia.
Brandul german, aparținând grupului VW, a anunțat restructurări ale business-ului din China, alături de partenerii chinezi de la FAW, pentru a stopa pierderile.
Compania Audi AG a anunțat un volum de vânzări de 124.000, pe toate piețele lumii pe care sunt prezente mașinile sub brandul său. Cele mai importante piețe au fost Europa, cu 61.800 autoturisme, în creștere cu 3,1%, China, 35.181, în scădere cu 35,3% și America de Nord, 11,8% avans, cu un total de 16.200 unități.
În Euroa și America de Nord am avut mai mulți clienți ca oricând la începutul acestui an și rămânem optimiști în legătură cu viitorul businessului nostru în China”, a declarat Dietmar Voggenreiter, responsabil Sales and Marketing în boardul Audi AG.
În acest moment, creșterea peieței europene este cea care salvează rezultatele mărcii, piețele cele mai mari, Italia, Spania, Germania, contribuind la vânzări mai bune. Modelele noi, A4 și A5 au fost cele care susținut creșterile aici, cu o creștere de 14,2%.
În SUA și Canada, de asemenea s-au înregistrat creșteri, cu acelașii A4, dar și cu A6, o limuzină care a avut un plus de 20%. Și SUV-urile mărcii au adus clienți noi în prima lună din an.
Audi a fost depășită serios de celelalte două mărci premium, ambele având rezultate mult mai bune, cu creșteri susținute. Mercedes s-a desprins în ider al pieței, menținându-și poziția câștigată anul trecut, cu 178.467 vehicule vândute, cu 18,3% mai multe decât anul trecut, iar BMW a atins un volum de 143.553 autoturisme, cu 7,2% mai multe.