Renault - Nissan - Mitsubishi, alianța franco japoneză condusă de Carlos Ghosn, nu a reușit să depășească VW Group, așa cum își propusese, dar a atins un volum peste cel al nemților, dacă sunt scoase din calcul camioanele Scania și MAN.
Mitsubishi Motors a anunțat rezultatele finale pentru anul calendaristic 2017 (japonezii au un an fiscal care se încheie în martie), cu un total de 1,03 milioane de vehicule vândute, în creștere față de anul trecut. Adunate la cele 3,76 milioane de mașini ale Renault Group și la cele 5,82 milioane de vehicule ale Nissan, Alianța a cumulat 10,61 milioane de autovehicule livrate anul trecut. Volumul nu depășește cifra anunțată de VW Group, care a atins 10,7 milioane de autovehicule, însă depășește cifrele pentru autovehicule ușoare, fără a include și camioane, deoarece Renault nu le mai are, ci le-a vândut celor de la Volvo.
Carlos Ghosn, șeful Renault, a declarat în urmă cu câteva zile, în Parlamentul Franței, că Alianța pe care o conduce este cel mai mare constructor de automobile, fără camioane, pe care VW Group le numără, dar Renault nu. Președintele și CEO-ul Renault a mi spus atunci că actuala situație în care se află Alianța s-ar putea desființa, pentru ca fiecare membru să-și urmeze interesele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Toyota Motor a anunțat un volum de vânzări de 10,2 milioane de vehicule, fără a include și Hino Motors, marcă japoneză de camioane pe care Toyota o controlează.