O nouă generație de terminale EFT-POS, Verifone Engage, cu viteză crescută, securitate maximă și o integrare ușoară cu alte sisteme, este lansată în România de Alpha Bank în parteneriat cu Printec. Cu același partener a lucrat banca și pentru generația anterioară de terminale (VX), integrându-le cu sisteme de fidelizare, soluții ERP diferite și alte tipuri de sisteme self-service și kiosk.
Certificarea noilor terminale a fost finalizată, noile modele vor fi introduse în portofoliul băncii în zona serviciilor de acceptare, iar terminalele vor fi disponibile în curând pentru comercianți. Acestea folosesc o platforma sigură și stabilă atât la nivel de hardware, cât și de software; operațiuni complexe putând fi astfel inițiate respectând cele mai noi standarde PCI și EMV. Funcțiile diferențiatoare sunt memoria crescută și puterea internă de procesare, ecranul color de înalta rezoluție cu capacități grafice îmbuntătățite, controlul ecranului tactil și comunicație radio 3G / 4G / WiFi / Bluetooth.
Deși tehnologia contactless a câștigat teren în ultimii ani, situația generată de pandemia COVID-19 a dus la o adoptare mai largă și mai rapidă de către consumatori. Datorită funcționalității lor portabile, terminalele Engage permit, pe lângă tranzacții contactless la punctul de vânzare, și plăți în servicii de livrare sau curierat, solicitate în perioada de distanțare sanitară.
CITEȘTE ȘI Patria Bank închide pe pierdere de 2,4 milioane de lei primul trimestru„Alpha Bank România este alături de clienții săi, asigurându-le suportul necesar pentru a depăși cu succes acest moment dificil și pentru a beneficia de oportunitățile de creștere viitoare. Împreună cu partenerul nostru Printec, punem la dispoziția clienților noștri o infrastructură de plata nouă, avansată și flexibilă. Suntem încrezători că nouă generație de terminale POS va fi bine primită de către clienții noștri, oferind o experiență de plata superioară pe piață locală”, a declarat Cristian Dragoș, Vicepreședinte Executiv Retail Banking, Alpha Bank România.
“Partea noastră implică livrarea dispozitivelor EFT- POS, mentenanță și suportul tehnic necesare, alături de analiză, designul și întreținerea aplicațiilor de baza și ale tuturor celorlalte funcționalități ale platformei software. Prioritatea Printec rămâne aceea de a combină expertiză tehnică cu cea de dezvoltare software, astfel că nevoile și cerințele partenerilor să le traspunem în soluții personalizate care generează valoare adăugată”, spune Ionuț Cristea, Director General, Printec România