BMW a anunțat numirea în poziția cheie de șef al vânzărilor și al brandului BMW a lui Pieter Nota, vicepreședinte al Philips și șef al marketingului acestei companii.
Potrivit anunțului oficial, Pieter Nota va prelua de la 1 ianuarie 2018 poziția de șef al diviziei de vânzări, al brandului BMW și al diviziei de aftersales și, implicit, membru al Consiliului de Administrație BMW Group. În prezent, această poziție este coupată de Ian Robertson, care se va pensiona anul viitor.
„De aproape un deceniu în Consiliul de Administrație al BMW AG, Ian Robertson a modelat imaginea și direcția viitoare ale mărcii BMW și ale subbrandurilor BMW i și BMW M", a comentat Dr. Norbert Reithofer, președinte al Consiliului Director al BMW AG. "Chiar și în perioadele dificile din punct de vedere economic, el a asigurat creșterea continuă a companiei prin obținerea unui record al vânzărilor după altul. Doresc să-i mulțumesc pentru realizările lui și sunt încântat că va rămâne alături de companie în calitate de Ambasador BMW Group pentru Marea Britanie, una dintre cele mai importante piețe și locații de producție ale noastre."
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pieter Nota vine de la compania olandeză Philips, unde a ocupat poziție de vicepreședinte al boardului și șef al diviziei Personal Health Businesses, precum și cea de Chief Marketing Officer. Estye olandez, are 52 de ani și a mai lucrat pentru Beiersdorf AG, unde a ocupat poziția de director executiv de marketing și inovație, iar anterior a ocupat diferite funcții de conducere la Unilever în Marea Britanie, Germania, Olanda și Polonia.
"Cu Pieter Nota obținem un specialist cu experiență în vânzări și marketing, cu profil internațional", a declarat Harald Krüger, președinte al Consiliului de Administrație al BMW AG. "Sunt convins că experiența sa dovedită în inovație și transformare va continua să conducă marca noastră tradițională BMW și produsele sale prin viitorul mobilității conectate.
BMW Group a fost timp de mai mulți ani cel mai mare producător de automobile premium din lume, însă a pierdut în 2016 această poziție în fața Mercedes-Benz, care a reușit să surprindă prin avalanșa de modele extrem de populare.