ING Bank România limitează retragerile și depunerile de numerar ale clienților începând cu 1 aprilie

ING Bank România limitează retragerile și depunerile de numerar ale clienților începând cu 1 aprilie
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 29 mar 2019

ING Bank România informează clienții că retragerile de la bancomate și depunerile de numerar la bancomate vor fi limitate la 15.000 de lei pe zi începând cu 1 aprilie. Clienții care vor să retragă sau să depună o sumă mai mare vor trebui să contacteze telefonic banca. Și clienții care vor să facă retrageri  în cadrul acestor limite ar putea fi nevoiți să ofere informații suplimentare, în cazul în care au o activitate prea intensă sau prea redusă a operațiunilor cu numerar.


Banca olandeză justifică măsura ca necesară pentru a reduce riscurile asociate tranzacțiilor cu numerar.

Urmărește-ne și pe Google News

„Aceste schimbări sunt în acord cu modificările observate în comportamentul utilizării de numerar de către clienții ING, aflat pe o tendința descrescătoare, dar și cu evoluția practicilor europene de utilizare a numerarului”, arată ING în informarea trimisă clienților.

Astfel, începând din 1 aprilie 2019, limitele maxime până la care vor putea fi efectuate retrageri și depuneri de numerar de către persoane fizice vor fi: 15.000 lei/zi pentru retragere de la bancomatele ING/bancomatele altor bănci, respectiv 15.000 lei/zi pentru depunere la bancomatele ING.

Guvernul a adoptat modificarea OUG 114. Taxa pe activele băncilor se reduce, apare o nouă referință pentru creditele noi în lei CITEȘTE ȘI Guvernul a adoptat modificarea OUG 114. Taxa pe activele băncilor se reduce, apare o nouă referință pentru creditele noi în lei

Clienții care au nevoie să retragă sau să depună o suma mai mare trebuie să sune la numărul 031.406.24.64 pentru a oferi „câteva detalii”, mai arată ING, însă și cei care se încadrează în limite ar putea fi nevoiți să contacteze banca pentru a putea realiza operațiunile.

„În anumite situații (de exemplu utilizarea intensivă a operațiunilor cu numerar și/sau activitate redusă cu banca), chiar și în cadrul acestor limite, pentru a putea efectua operațiunea, va fi necesar să ne suni la numărul mai sus indicat pentru a ne furniza informații suplimentare”, notează ING.

Reprezentanții băncii au declarat pentru Profit.ro că măsura de mai sus este necesară în cadrul procesului de cunoaștere a clientelei (know you client).

Banca avea 1,29 milioane de clienți activi la finele lui 2018, cu 13% mai mulți față de 2017. Numărul de clienți care își încasează veniturile recurente într-un cont al băncii a crescut cu 20% la 852.000, astfel că 1 din 8 români încasează salariul într-un cont al băncii olandeze.

ING a mutat mare parte din operațiuni în zona digitală/fără cash. La finele lunii octombrie 2018 a închis și ultimele casierii fizice.

ING are cea mai ridicată cotă de piață pe plăți electronice, cu 3 din 10 tranzacții e-commerce realizate cu un card ING și 1 din 5 plăți la POS.

Anul trecut, pe platforma de internet banking numărul de înregistrări a crescut cu 64% față de anul 2017 iar cel al tranzacțiilor cu 35%.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank
retrageri numerar ing
limita retrageri numerar ing